handdator

Visa fullständig version : Säljes: Bilstereo MP3 4x40W Ny i kartong, prisidé 1200:-

TomSid
2003-10-29, 11:53
Biltema bilstereo med MP3-spelare
RDS/EON-radio och MP3 CD-spelare. High power 4 x 40 W. Löstagbar frontpanel (Flipfront). Tydlig LCD-display med funktionsindikering. Elektronisk volym/bas/diskant/balans/fader. ISO-anslutning för enkel inkoppling. Mått (chassi): 180x50x161 mm(bxhxd). Radiodel: RDS-radio med EON, funktioner PS, PI, AF, PTY, TP och REG. PLL-system med möjlighet till förinställning av 18 stationer. Automatisk eller manuell stationssökning. Automatisk lagring av de sex starkaste FM-stationerna. CD-spelardel: Ren CD-ljudåtergivning, tack vare 1-Bitstream teknik som klarar cd-r och cd-rw skivor. Frekvensomfång 10-20.000 Hz. Spelfunktioner ex: slumpvis avspelning, musikrepetering, pausfunktion, introscan, spolning i melodi framåt och bakåt. Förstärkardel: Max 4 x 40 watt. 2-kanalig lågnivåutgång. Strömförsörjning 12 volt negativ jord
Ny i kartong. 1200kr (nypris 1995kr)
Bra stereo till vinterbilen

Slowpoke
2003-10-29, 22:49
Sån har jag i min bil, funker helt klockrent! Jag gav dock 2 lapp för min :(

Rainman
2003-11-03, 16:40
Hej
Jag tog bort länken till bilden pga att Biltema inte gillade att vi hade gjort så...

/Reine

Tigerstorm
2003-11-03, 23:30
Hej
Jag tog bort länken till bilden pga att Biltema inte gillade att vi hade gjort så...

/Reine

Vi har inte gjort något utan det var TomSid som postade länken med i sitt inlägg..

det gjorde inget att vi recenserade deras produkter men det var bildlänken dom inte gillade som sagt.

Men allt e fixat nu =)