handdator

Visa fullständig version : Original avgas till MKIV önskas hyra/låna? Tacksam för hjälp

Slowpoke
2003-11-27, 19:33
Som det står ovan, allt av intresse!

0707/999889

Tack på förhand!

TomSid
2003-11-28, 11:20
Kan hyra ut ett för 14k

Rainman
2003-11-28, 11:29
Kan hyra ut ett för 14k
14000kr ??? :shock:

Bateman
2003-11-28, 11:57
14k tycker jag låter väldigt rimligt!
Supran e ju en dyr bil! Då får man räkna med såna priser...
:lol: :lol: :lol:

//Björn

Rainman
2003-11-28, 12:00
Hur mycket kostar ett NYTT org system?

suprasam
2003-11-28, 14:00
Hehe jag kan sänka mig till 13k ;-)

Menghini
2003-11-28, 20:43
köp mitt.....5 lapp så har du ett eget sen...

Rainman
2003-11-28, 20:52
köp mitt.....5 lapp så har du ett eget sen...
Precis, det verkar mycket smartare är 14000kr
http://www.supramannen-racing.com/forum/viewtopic.php?t=1310

Slowpoke
2003-11-29, 01:20
Ska jag lägga ut 5000SEK på ett skräpsystem när jag endast behöver det till jag fått tag på ett nytt system?!

Ingen verkar ha, och om det finns så vill de inte sälja........?

Menghini
2003-11-29, 01:30
Ska jag lägga ut 5000SEK på ett skräpsystem när jag endast behöver det till jag fått tag på ett nytt system?!

Ingen verkar ha, och om det finns så vill de inte sälja........?

Jag vill sälja....

Menghini
2003-11-30, 00:10
Vad snåla ni MkIV ägare blivit...;)
Hade en MkIII ägare velat låna ett system så hade det varit ordnat fort. Visserligen finns det fler ex men ändå.
Kom igen och hjälp en Suprabroder!

Mvh, Thomas

Det är dyra grejer...... Skulle du låna ut ett par fälgar hur som helst?....mitt är till salu....då vill jag inte låna ut det.

turbotomas
2003-11-30, 00:28
Hade en MkIII ägare velat låna ett system så hade det varit ordnat fort. Visserligen finns det fler ex men ändå.

Mvh, Thomas

Supramannen
2003-11-30, 00:45

Mvh, Thomas

Ja visst har vi, lite skillnad på bilar för 50k och 250k

Rainman
2003-11-30, 00:54
Ja visst! Det är ju billigare än att hyra ett för 13-14k ! Håller du inte med?

turbotomas
2003-12-01, 00:25

Mvh, Thomas

Att ställa upp för varann har väl knappast med priset på bilen att göra?

Se hur det gick för T-Rexen...

Mvh, Thomas

Supramannen
2003-12-01, 10:38

Mvh, Thomas

Att ställa upp för varann har väl knappast med priset på bilen att göra?

Se hur det gick för T-Rexen...

Mvh, Thomas

Ser inte problemet, ingen som vill låna ut ett system verkar det som, folk ferkar tycka dom är för dyra för att bara låna ut

T-rexen.............????

Rollax
2003-12-01, 17:27

Hejsan
Om jag har fattat detta rätt så gäller det inte bilarnas värde,utan ett avgas som ligger till ingen nytta och ingen använder ?
>RoL<

TTE SilverSupra
2003-12-01, 19:49
Jag kan låna ut mitt! Än så länge har jag bara mid pipe på MKIVn, så originalröret börjar efter den främre katten. Men en dp är på gång till våren, då kan du få ett komplett original.

Supramannen
2003-12-01, 20:37

Hejsan
Om jag har fattat detta rätt så gäller det inte bilarnas värde,utan ett avgas som ligger till ingen nytta och ingen använder ?
>RoL<

Dyrare bil har dyrare delar, ett orginal avgas till en mkiv är värt kanske 20 000kr, inte konstigt om ingen vill låna ut

Rollax
2003-12-01, 21:36
Dyrare bil har dyrare delar, ett orginal avgas till en mkiv är värt kanske 20 000kr, inte konstigt om ingen vill låna ut

Hejsan
så sant .Men detta gäller ju "Slowpoke" som du känner och hade så goda
vitsord "=reko kille" att skriva om honom när vi hade lite gurgel (som nu är löst)
Du var tillockmed beredd att lägga ut pengarna för honom det var ju skillnad på summorna i och för sej, men principen är ju den samma
Visst ska man lita på på en Supra kompis ända till han gör bort sej rejält
Jag vet av erfarenhet.
>RoL<

Supramannen
2003-12-01, 22:08

Hejsan
så sant .Men detta gäller ju "Slowpoke" som du känner och hade så goda
vitsord "=reko kille" att skriva om honom när vi hade lite gurgel (som nu är löst)
Du var tillockmed beredd att lägga ut pengarna för honom det var ju skillnad på summorna i och för sej, men principen är ju den samma
Visst ska man lita på på en Supra kompis ända till han gör bort sej rejält
Jag vet av erfarenhet.
>RoL<

Sa att det va en reko kille som jag tyckte va tråkigt att han strulade till affären med dig, det gällde 500kr inte mer, skulle annars inte lånat ut

turbotomas
2003-12-02, 01:09

Hejsan
>RoL<

Wow...är ett original värt närmare 20´ så hade jag hellre lånat ut ett eftermarknads HKS system...;)

Ni löser det säkert!

Mvh, Thomas

Menghini
2003-12-02, 01:34

Hejsan
>RoL<

Wow...är ett original värt närmare 20´ så hade jag hellre lånat ut ett eftermarknads HKS system...;)

Ni löser det säkert!

Mvh, Thomas

Kolla med toyota vad det kostar....

Slowpoke
2003-12-02, 03:03
Jag kan låna ut mitt! Än så länge har jag bara mid pipe på MKIVn, så originalröret börjar efter den främre katten. Men en dp är på gång till våren, då kan du få ett komplett original.

Hej,

Förstår inte riktigt, kan jag låna det omgående? Eller behöver jag vänta tills i vår?

Är ju endast en nödlösning tills jag hittar det avgas jag ska ha, är restat nu tydligen...

Tack förresten, har suttit och skakat på huvudet åt denna tråd varje kväll nu, det är bra med sådana här trådar när folk så småningom kommer och ska fråga en själv om något......

Mvh

Slowpoke
2003-12-02, 03:06
Tack TurboTomas och Rollax också!

TTE SilverSupra
2003-12-02, 12:09
Du kan få låna det ikväll om du vill! Men det är efter främre katten och bakåt. Jag menade att om du behöver ett komplett med alla kattar (hela systemet), kan du få låna det i vår när jag köpt min dp.

Supramannen
2003-12-02, 12:13

Hejsan
>RoL<

Ni löser det säkert!

Mvh, Thomas

Om du klurar lite så kommer du på att han är ute efter ett orginal på grund av kattar tex

Slowpoke
2003-12-02, 13:59
Du kan få låna det ikväll om du vill! Men det är efter främre katten och bakåt. Jag menade att om du behöver ett komplett med alla kattar (hela systemet), kan du få låna det i vår när jag köpt min dp.

Riktigt snällt av dig, är endast den bakre biten jag behöver, original främre rör har jag redan!

Kan du PM:a ditt nummer så jag kan ringa dig?

Mvh Jiray

TTE SilverSupra
2003-12-02, 21:15
Du har PM.

turbotomas
2003-12-03, 18:12

No sweat Slowpoke!

Tycker bara att vi kan gott ställa upp för varann lite mer. Vilka motiven sen är får väl var och en stå för.

Mvh, Thomas

markus
2003-12-03, 19:21

No sweat Slowpoke!

Tycker bara att vi kan gott ställa upp för varann lite mer. Vilka motiven sen är får väl var och en stå för.

Mvh, Thomas
Dina motiv verkar knappast vara att låna ut saker , utan att tjäna så mycket pengar som möjligt ?
Sett dina inlägg på TCS.
På s.k. "kompisar"
Drivs Nextgenracing utan vinstmotiv eller ?
Snarare köpa billigt och sälja dyrt till "kompisar"
Vilka prylar "lånar" nextgen ut , gratis ?
Inget fel med att marknadföra prylar men att "låtsas" vara kompis med alla ger mig bara en bitter eftersmak.
Om du (mot förmodan) vill låna ut ett eftermarknads HKS system , gör det då utan att racka ner på de som inte vill det .
Vilka prylar lånar du ut ?
Jag har ingen Supra men är vissa Supra ägare så patetiska som du så börjar man ju undra är alla sådana ?
De frågor som jag slutar med ett ? förväntar jag mig ett svar på !!!

Markus

olesch
2003-12-04, 17:21
Kan gott lägga in att Thomas fixade med så att jag kunde vara med på ett gruppköp av bromsskivor till våra MKIII or. Där handlade det inte om 500 utan 3000kr.....

Tackar Thomas!!!

:)

Thomas T66
2003-12-04, 23:15
Markus du verkar vara en riktig positiv o trevlig person :roll:
:boid:

turbotomas
2003-12-04, 23:51

No sweat Slowpoke!

Mvh, Thomas
Dina motiv verkar knappast vara att låna ut saker , utan att tjäna så mycket pengar som möjligt ?
Sett dina inlägg på TCS.
På s.k. "kompisar"
Drivs Nextgenracing utan vinstmotiv eller ?
Snarare köpa billigt och sälja dyrt till "kompisar"
Vilka prylar "lånar" nextgen ut , gratis ?
Inget fel med att marknadföra prylar men att "låtsas" vara kompis med alla ger mig bara en bitter eftersmak.
Om du (mot förmodan) vill låna ut ett eftermarknads HKS system , gör det då utan att racka ner på de som inte vill det .
Vilka prylar lånar du ut ?
Jag har ingen Supra men är vissa Supra ägare så patetiska som du så börjar man ju undra är alla sådana ?
De frågor som jag slutar med ett ? förväntar jag mig ett svar på !!!

Markus

Jag har ingen aning om vem du är Markus men jag tycker redan illa om dig. Vem tusan är du och komma här å döma mig utan att ha något på fötterna?
Mycket skit har man sett på forumen men jag vete tusan om inte du tar priset. har du något illa å säga om mig så tar du kontakt med mig via mail eller pm. Inte på det här infantila och ogenomtänkta sättet!

Mmvh, Thomas :firing:

fartblind
2003-12-05, 06:42
Markus: Jag hoppas du har bra på fötterna med ett sånt uttalande om TurboThomas. Bedrövligt att ta det här på forumet som en första kontakt om du inte är nöjd med något du har köpt av Thomas... den kontakten jag har haft med Thomas har varit enbart positiv en reko och schysst kille, men jag har inte köpt något av honom så det kan jag inte uttala mig om....men det har du hoppas jag.

Stå på dig Thomas!

//
Magnus

Nikorasu
2003-12-05, 13:21
Dålig stil som fan, saknar helt belägg, ta sånt privat om ni har käbleri med varandra...

turbotomas
2003-12-05, 14:06
Hallå!
Jag har ingen aning vem killen är eller om han har handlat något av bolaget. Jag blev tagen på sängen och jävligt förbannad.
Han får gärna kontakta mig privat för att reda ut om han har något otalt med mig, men jag ger inte ett skit för sådana här påhopp.

Mvh, Thomas

Bateman
2003-12-05, 14:36
Får försöka ta detta med en nypa salt Tomas...
Det e just denna sortens innlägg/diskutioner som vi kan klara oss utan!

//Björn

Nikorasu
2003-12-05, 14:43
Så sant så...

SupraPeter
2003-12-05, 19:10
suck då var vi här igen..kanske lika bra att låsa tråden?

vill passa på att tacka turbothomas för hjälpen med broms skivorna.

Mvh Peter

turbotomas
2003-12-05, 20:05
Tack själv Peter!

Allt är beställt och betalt och jag hoppas att vi får hålla i härligheterna innan nyår.
Ang detta som händer här ovanför så tänker inte jag älta det mer.
Synd bara att sånt ska förekomma.

Ha en trevlig helg gubbs!

Mvh, Thomas

Nikorasu
2003-12-05, 20:14
Det samma Thomas!..

Menghini
2003-12-06, 01:30
suck då var vi här igen..kanske lika bra att låsa tråden?

vill passa på att tacka turbothomas för hjälpen med broms skivorna.

Mvh Peter

Aha...du skulle få låna bromsskivor av honom....jag kan behöva låna ett gäng oxå :hahaha: