handdator

Visa fullständig version : Chassinummer MKIV

APU
2003-11-27, 20:58
Hej! Har eventuellt en utländsk MKIV jag tänkt investera i, och undrar om man via chassinummer på bilen kan kolla upp bilen, så det inte är något lurt med den.... tex stulen eller nåt annat tråkigt...

:roll:

//Mattias

Pete
2005-05-15, 18:39
Undrar precis samma sak. Tänkte att någon kanske vet trots att det inte fanns något svar i denna tråden.

deejaychris
2005-05-16, 21:21
Hej! Har eventuellt en utländsk MKIV jag tänkt investera i, och undrar om man via chassinummer på bilen kan kolla upp bilen, så det inte är något lurt med den.... tex stulen eller nåt annat tråkigt...

//Mattias

Är bilen europesisk så kan du väl kolla upp den med tex polisen i det land där den befinner sig dvs om polisen där e seriösa bla..
Japanska bilarna är nog svåra att få fram info om..

MvH
Christian

APU
2005-05-16, 21:24

//Mattias

Är bilen europesisk så kan du väl kolla upp den med tex polisen i det land där den befinner sig dvs om polisen där e seriösa bla..

MvH
Christian

Tjena...hehe detta är en supergammal tråd som kommit fram, inte alls aktuell längre. Inte för min del iallafall. :)

Mvh Mattias

PS. När kommer du o hämtar mig för en åktur?

deejaychris
2005-05-16, 21:34

//Mattias

MvH
Christian

Tjena...hehe detta är en supergammal tråd som kommit fram, inte alls aktuell längre. Inte för min del iallafall. :)

Mvh Mattias

PS. När kommer du o hämtar mig för en åktur?

Haha du har ju redan köpt den bilen ja haha..
Hur gå försäljningen..
Tänkte jag skulle slänga på allt från lackering i veckan så vi kan ta en tur efter det.. Fälgarna ska jag nog hämta nästa vecka..

MvH

C