handdator

Visa fullständig version : Greddy Wastegate..

Henke P
2004-02-02, 17:39
Hejsan folket..

jo jag har fått hem min Externa Greddy Wastegate..men jag saknar en sak nämnligen plattorna eller fästplattorna hur man nu vill se det "se bild"
finns det någon som har möjlighet att få hem plattorna separat så skulle ja bli väldans glad :D

det är den största wastegate av Greddy Wg som jag har Type C/CH

passa på och fråga här på detta forum..här finns det både kunskap och kontakter :)

http://www.trust-power.com/02greddy/mechanical/wastegate.JPG

Hoppas verkligen att ni kan hjälpa mej..

// Henke P.. :)

Thomas T66
2004-02-02, 18:12
Hör SMR eller NGR.
är det nåt speciellt med dem plattorna är dem inte som distanser bara?
kan du väl ficksa själv? eller leja en mekanisk verkstad om ingen nu mot förmodan kan ta hem prylarna :D
eller ger dig rätt pris :wink:

Henke P
2004-02-02, 18:41
Hejsan Thomas :)

joo jag tänkte höra med Rickard. han brukar få fatt på det mesta som man behöver.. men han är ju nere o gottar sej i värmen ett tag till :wink:

joo jag har tillgång till bra maskiner på jobbet.. det som jag tycker är lite lurigt är vilket material man ska ha..det är ju inte så kul att den plattan spricker :? därför söker jag helst efter Greddy's egna saker så vet man att man får riktiga grejer med en gång :)

Thomas T66
2004-02-02, 18:56
greddys orginal grenrör är gjort av ss304 antar att wastegaten inte är gjort i nåt speciellt exklusivt material :D
jobbar du med metall?

många använder ss321 till downpipe grenrör o dylikt så då skulle ju du också kunna göra det :D

Tigerstorm
2004-02-03, 08:27
Hejsan Thomas :)

joo jag tänkte höra med Rickard. han brukar få fatt på det mesta som man behöver.. men han är ju nere o gottar sej i värmen ett tag till :wink:

joo jag har tillgång till bra maskiner på jobbet.. det som jag tycker är lite lurigt är vilket material man ska ha..det är ju inte så kul att den plattan spricker :? därför söker jag helst efter Greddy's egna saker så vet man att man får riktiga grejer med en gång :)

Rickard kommer hem imorgon 4:e Februari!

Mvh

Martin

Supramannen
2004-02-07, 08:35
Hej

Varför saknas delarna om du köpt en ny wasstegate

Henke P
2004-02-09, 17:18
Tjenare Rickard :)

tusan jag missade o skriva detta.. jag köpte den begagnad..sorry att jag inte skrev detta tidigare :roll:

// Henke P..

Supramannen
2004-02-09, 17:22
Tjenare Rickard :)

tusan jag missade o skriva detta.. jag köpte den begagnad..sorry att jag inte skrev detta tidigare :roll:

// Henke P..

Då blir det klurigare då inte Greddy säljer dessa löst