handdator

Visa fullständig version : Supra Beach Party 2004!..

Nikorasu
2004-03-23, 20:49
Så var det då dags igen ;)...

Lördagen den 24:e och söndagen den 25:e Juli är det då åter dags för SBP i Helsingborg...

Detta tvådagarsevent kommer innehålla lite av varje, liten kort sammanfattning som ni kan suga på så länge:

Lördagen den 24:e Juli
Folk från hela landet kommer ta sig ner till Helsingborg under hela dagen är det tänkt, det kommer köras Blackrace från klockan fem på dagen till tio på kvällen, dem som är intresserade av att klocka sina bilar och visa var skåpet ska stå får möjlighet till det där, vi kommer ha folk intrillandes hela dagen och vi tar i år lördagen till att umgås och lära känna varandra eftersom det tillkommit massa nya justa Supraägare under året...

Senare under kvällen kommer vi göra en chansning med vädret och för en gång skull verkligen ha ett beach party och grilla och dem som vill dricka öl på kvällen får chans till det oxå om man nu inte vill cruisa hela natten, men mer om det senare...

Söndagen 25:e Juli
Vi som ska dyna beger oss av i god tid till TS-Motorsport i Åstorp så dem slipper ringa denna gången haha :D där kommer vi vara ett antal timmar, räkna med en heldag ni som känner för att göra effektmätning iallafall, vi kommer samtidigt förhoppningsvis få hela hamntorget inne i centrala Helsingborg till att ställa ut våra fina bilar på, vad som händer efter utställning osv. kommer vara upp till var och en, vi kommer fixa med mat och så för dem som vill hänga kvar ett tag till och ha lite eftersnack iallafall =)...

Detta är bara en väldigt rough schemaläggning, all närmare info kommer om ett par veckor förhoppningsvis, om ni har frågor redan nu så maila mig på nikorasu@home.se

Ser fram emot att träffa massor av er i år!..

Rainman
2004-03-23, 21:00
Jag SKA ner i år! :twisted:

Nikorasu
2004-03-23, 23:25
Jag SKA ner i år! :twisted:
Annars kommer jag upp och hämtar dig Reine, det vet du ;) haha...

Matin Parvini
2004-03-24, 00:02
Fan va kul! förra året missa vi d!
men ja o tom o zeb lär ju dyka upp i hög fart! :D
MVH

-FW-
2004-03-24, 08:26
Får jag komma, får jag komma, får jag komma?

;)

Nikorasu
2004-03-24, 09:31
Fan va kul! förra året missa vi d!
men ja o tom o zeb lär ju dyka upp i hög fart! :D
MVH
Glädjer mig att höra...

Nikorasu
2004-03-24, 09:32

;)
Nja Fredrik vet inte det riktigt ;) haha ni är mer än välkommna allihopa! =)...

Matin Parvini
2004-03-24, 13:57

;)

Ska bli riktigt kul! ser fram emot d!
Ha d

-FW-
2004-03-24, 14:47

;)

Jag lär ju dyka upp! :D

Mvh F

Plåthund
2004-03-24, 16:22
jag dyker med upp

Thomas T66
2004-03-24, 18:04
Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har väntat på detta :D
jag kommer dock inte me kingcaben detta året :D

Xantim
2004-03-24, 18:46
Jag kommer nog komma också :D

Nikorasu
2004-03-25, 01:29

Haha ja jäklar du är så himla välkommen! =) Kommer bli kul som fan =)...

M3_GT
2004-03-25, 02:58

Tror du att vi kan lyft av targa taket då ????????

T-rex
2004-03-25, 09:23
Givetvis kommer jag också. Har ju sagt länge nu att jag skulle höra av mig till dig så att vi kunde snacka och ev ta en fika. Bor ju så nära dig.
Kanske vi kan ta och träffas innan också. Det är ju sååååå långt tid kvar.

Verkligen kul att här finns någon som ställer upp så mycket! All heder till dig!

Nikorasu
2004-03-25, 09:35
Tack ska du ha T-Rex! Som sagt det är bara att maila mig så kan vi visst ta en fika, tycker jag deffinitivt!..

RS2
2004-03-25, 14:29
ligger helsingborg nära båstad? Får man kika förbi även om man är en Audiot?

Nikorasu
2004-03-25, 14:50

Japp du är nära oss, drygt fem mil härifrån och alla Supra entusiaster är välkommna =)...

Thomas T66
2004-03-25, 16:22

Tror du att vi kan lyft av targa taket då ????????

Bara om vi skaffar fram ett par till såna där RAYBAN brillor som du har :D

-FW-
2004-03-25, 16:27

Japp du är nära oss, drygt fem mil härifrån och alla Supra entusiaster är välkommna =)...

Kolla bara på mig som är där och förstör linjen på parkeringen! ;)

Mvh F

Nikorasu
2004-03-25, 16:49

Kolla bara på mig som är där och förstör linjen på parkeringen! ;)

Mvh F
Haha den bilden är faktiskt väldigt skoj, supra,supra,supra,supra,supra,supra,supra,supra,su pra,supra,supra,mr2,cossie,supra,supra,supra,supra ,supra,supra...

Matin Parvini
2004-03-25, 17:08
Hur var d förra året?! var d regn eller bra väder?!
MVH

Nikorasu
2004-03-25, 17:47
Halvmulet, sen ösregn på väg hem från TS, i år kommer det bli strålande solsken, och varför undrar ni? Jo! För jag säger det =)...

-FW-
2004-03-26, 08:11
Det är ju faktiskt en Supraträff så jag ska hålla lite lägre profil men dit ska jag! :D

Mvh F

SupraPeter
2004-03-26, 13:01
Man blir ju sugen, får se vad pegarna räcker till.

Mvh Peter

de Schalom
2004-03-26, 14:53
Raine, du har PM

Skulle skit gärna vilja hänga med i sommar, gick ju inte när man bodde i schweiz, har någon en sittplats från Sthlm som man kan sitta i? Kan hjälpta till med soppa kostnaderna och tvätta rutorna :lol:

Nikorasu
2004-03-26, 15:31
Raine, du har PM

Skulle skit gärna vilja hänga med i sommar, gick ju inte när man bodde i schweiz, har någon en sittplats från Sthlm som man kan sitta i? Kan hjälpta till med soppa kostnaderna och tvätta rutorna :lol:

Skitkul om du kommer ner!..

de Schalom
2004-03-26, 15:35
Skitkul om du kommer ner!..

Jo, de är det jag skulle tycka också.

Nikorasu
2004-03-26, 15:41
;)...

Junior
2004-03-26, 16:29
jag kommer troligast inte.... men skulle vara jävbulst kul! :) att träffa alla på forumet skulle vara asskoj! nån från umeå som ska ner som kan hålla en plats åt en jag? om så är fallet så kan jag hålla i ölen! :mrgreen:

pparty på kvällen sa ni för dom som vill... nån som kanske vågar sej på att köra ifrån mej ;) i alkoholmängd alltså! :)

party påre

Turbo_NOS
2004-03-27, 21:08
Kommer att komma o vålgästa er litegrann.. =)

de Schalom: Kommer att åka ensam från sthlm så i min bil finns det plats om det e intressant..

MVH Robin

Supramannen
2004-03-30, 12:41
Vi får se, men tveksamt att vi tar SMR supran ner

Thomas T66
2004-03-30, 12:56
ni kan väl åka kingcaben ner? :D

Nikorasu
2004-03-30, 13:20
Vore kul om ni kom ner iallafall med eller utan Supra, ni är mer än välkommna Richard...

Nikorasu
2004-03-30, 13:21
Reine har kanske till och med fått sin bil ;)...

Supramannen
2004-03-30, 13:24
Vore kul om ni kom ner iallafall med eller utan Supra, ni är mer än välkommna Richard...

Jag kanske det, men vi är väl inte välkomna som SMR, så kändes det förra året allefall

Nikorasu
2004-03-30, 13:41
Mest så det inte blir massa försäljning osv. på plats, för min del är både Nextgen och SMR välkommna att representera era företag på plats, men som anordnare av träffen så är det jag som åker på skulden om det skulle ske någon form av försäljning på plats, hoppas ni förstår (både nextgen och smr) att Nikki kunde ta med grejer sist och leverera till kunder som kom till SBP tyckte jag bara var kanon, om folk skulle göra beställningar innan på grejer och att det sen levereras på plats är helt okej med mig iallafall och borde inte kunna ses som marknadsförsäljning eller vad man nu kallar det, ge gärna synpunkter på detta allihopa, Richard jag finns online om nått är oklart och om du vill diskutera det mera så vi inte behöver bomba sönder denna tråden, hoppas att få se er här i sommar iallafall...

Thomas T66
2004-03-30, 22:29

men det blir trångt om han ska ha me rickard nikki jocke o allt va dem heter :wink:
med risk för upprepning: rackans kul om smr gänget kommer ner :D

Nikorasu
2004-03-30, 22:48

men det blir trångt om han ska ha me rickard nikki jocke o allt va dem heter :wink:
Haha någon får åka i bagaget ;)...

Thomas T66
2004-03-30, 22:54

*fniss* jo Jocke är väl kort växt? det skulle kanske funka...... :wink:

Nikorasu
2004-03-30, 23:38

*fniss* jo Jocke är väl kort växt? det skulle kanske funka...... :wink:
Nu ska du inte vara taskig ;)...

turbotomas
2004-03-31, 01:06
Jag tycker att ni får göra som ni vill angående SMR eller köra rent privat. Jag lämnar detta i Nikos händer. Personligen så vill jag inte blanda in Nextgen, då detta från början har handlat om folket bakom bilarna, att få träffas och utbyta erfarenheter. Inte någon bilmässa.
Nextgen kommer aldrig att figurera på SBP men kan SMR inte hålla sig utanför utan att göra affärer, so be it!
Jag hoppas iaf få träffa er alla :)

Mvh, Thomas

BlitzSupra
2004-04-07, 09:17
missar allt skoj.. men nu vet jag när var hur. så jag lär dyka upp en runda med :)

Nikorasu
2004-04-07, 10:21
missar allt skoj.. men nu vet jag när var hur. så jag lär dyka upp en runda med :)
Du är så välkommen så! :-D...

de Schalom
2004-04-15, 10:16
Pm till Turbo_NOS!!!

FrukTis
2004-04-15, 12:16
nu måste jag bara ha supran... satte ut bilen igen nu på blocket 10k billigare ... hoppas det börjar ringa nu.

Nikorasu
2004-04-15, 13:02
nu måste jag bara ha supran... satte ut bilen igen nu på blocket 10k billigare ... hoppas det börjar ringa nu.
Lycka till! Håller tummarna!..

Borsta
2004-04-15, 14:00
Hade det inte varit för att polarn fyller år den 24:e så hade jag kommit förbi..

Nikorasu
2004-04-15, 14:03
Hade det inte varit för att polarn fyller år den 24:e så hade jag kommit förbi..
Ta med honom, bättre födelsedagspresent än så kan han väl knappast få? ;)...

Nikki
2004-05-03, 23:29
*whhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* Mig slipper ni inte.... Nikki är alltid på när d gäller att häsla på sin extra (bästa) bror!! JAG KOMMER!!! :D

Niko: Jag har försökt ringa dig, har du bytt nummer utan att berätta för systeryster?? :cry: Ring mig!!

Mvh Nikki

turbotomas
2004-05-04, 01:23
*whhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* Mig slipper ni inte.... Nikki är alltid på när d gäller att häsla på sin extra (bästa) bror!! JAG KOMMER!!! :D

Niko: Jag har försökt ringa dig, har du bytt nummer utan att berätta för systeryster?? :cry: Ring mig!!

Mvh Nikki

Jag tror inte det är så illa Nikki, men Niko är i Japan för tillfället och kommer tillbaka inom en vecka eller två.
Håll ut!

Mvh, Thomas

Nikki
2004-05-04, 08:26

Mvh Nikki

Jag tror inte det är så illa Nikki, men Niko är i Japan för tillfället och kommer tillbaka inom en vecka eller två.
Håll ut!

Mvh, Thomas

Ja just d... nu va d ju jag som va snurrig... d visste ju jag om... han kommer hem runt den 15maj har jag för mig....

Mvh Nikki

Lector
2004-05-04, 20:01
Det där låter väldigt soft grabbar :)