handdator

Visa fullständig version : Rodmillen frontläpp och andra delar köpes

venis
2004-04-14, 20:57
kunde ni inte försökt få ihop en bra deal på ett parti med rodmillen frontläppar till mkiv

i så fall vill jag ha en om den inte är för dyr och jag kan även tänka mig köpa begangnad om någon vill sälja

jag är även ute efter en dump som hörs grymt (gärna högt för jag älskar det ljudet) och kan användas på orginal supra och kanske även senare tillsammans med ett bpu kit. även denna kan vara begangnad

jag har kollat lite på "A'PEXi Twin-Chamber Blow Off Valve Kit" och det verkar bra eller nån som hört annat kanske

ett fett avgassystem skulle inte heller vara fel. nån som vill sälja eller kan fixa billigt.

tack på förhand

Nikorasu
2004-04-14, 22:34
Apexi boven är bland dem sämre, läcker tydligen som ett såll...

suprasam
2004-04-15, 00:38
Har haft em HKS SSQ den funka bra vet inte om den pyser högst men den pyser i två steg, kanske kan va nått.

Supra anton
2004-04-15, 12:33
Har ett beggat avgas Halvsats från kattarna o bakåt , Dubbla 2.5 " om du är intresserad.

Supramannen
2004-04-15, 12:38
kunde ni inte försökt få ihop en bra deal på ett parti med rodmillen frontläppar till mkiv

i så fall vill jag ha en om den inte är för dyr och jag kan även tänka mig köpa begangnad om någon vill sälja

jag är även ute efter en dump som hörs grymt (gärna högt för jag älskar det ljudet) och kan användas på orginal supra och kanske även senare tillsammans med ett bpu kit. även denna kan vara begangnad

jag har kollat lite på "A'PEXi Twin-Chamber Blow Off Valve Kit" och det verkar bra eller nån som hört annat kanske

ett fett avgassystem skulle inte heller vara fel. nån som vill sälja eller kan fixa billigt.

tack på förhand

Ja vi kan köra RMM front läpp som nästa grupp köp men vi ska ro iland vårat Rmm vinge grupp köp först

SSQv är den som gäller då

Har avgas också liggande

Bara höra av dig