handdator

Visa fullständig version : Ang: Supramannen Racing loggan..

Sparco
2003-04-29, 09:07
Tjena.. skulle vilja ha en Supramannen Racing logga på min jacka/tröja har ni några tyglappar man kan sy på? om inte e det tillåtet att göra en själv? eller e den skyddad?

Antar att detta kanske e en fråga till Rikard själv.. kanske... :shock:

Supramannen
2003-04-29, 09:13
Tyg lappar kan du kolla up med 2sexy4u

Supramannen.com klister märken är för all, medans Supramannen Racing är för kunder

Sparco
2003-04-29, 09:16
okej.. . jag förstår..

Jag skickade 200.- till 2sexy4u idag för 4 st klisterdekaler.. kanske man kan få 2 klisterdekaler å en tyg lapp för dom pengarna.. :D :D :D

got to send her a PM

Nikki
2003-04-29, 10:14
Kan säga såhär... Tyglappar för att sy fast på jackor, tröjjor m.m. m.m. finns inte... Vet inte riktigt om man vågar ta fram saker igentligen med tanke på att man ligger ute med "privata pengar" om ni förstår vad jag menar... När vi gjorde intresse undersökning för dekalerna verkade d som om nästan alla här på forumet ville ha... men nu har jag kanske har sålt totalt fem par här o sen fem par direkt till folk... Dvs. tar inte fram nått mer nu... man kanske ska börja med total förbetalning... jag beställer inget från "fabriken" innan jag har fått in pengarna...

Dekaler nån??

Mvh Nikki

Sparco
2003-04-29, 10:33
du får mina på fredag eller på måndag bero på postens service...

Tigerstorm
2003-04-29, 11:48
Hejsan!
Det där med tyglappar med brodyr å med supramannen eller supramannen-racing.com typ är väldigt dyrt att göra

Det är ju inte enbart å be datorn sy det ,utan vad jag har förstått så är det ett speciellt mönsterkort som måste tillverkas, givetvis blir det billigare ju fler personer som vill ha en sådan logga..

Så fick jag förklarat för en person som brodera min keps på elmia..

2sexy4you.. du e väldans fin som fixar allt :)

Sparco
2003-04-29, 20:18
vore phett å ha endå.. Supramannen racing på jeans jackan.. nästan lite 80-tal =)

Martin
2003-04-29, 20:50
Hade köpt ett helt gäng av dekalerna, om jag hade en egen bil... rattar liksom pappas Toyota Avensis kombi, så det känns lite ute att slänga på Supramannen-dekaler på den, om ni förstår vad jag menar? :?
Rätt märke, men ändå fel på nåt sätt :wink:

Mvh /Martin

Sparco
2003-04-29, 20:54
jag rattar en Opel Calibra å en Volvo 740 å en Beach Buggy... =)

Egnell
2003-04-30, 10:02
Va snackar ni för goja! Att man har en supramannen.com dekal behöver inte syfta på bilens prestanda eller utseende på något sätt.

Det är reklam samt ett bevis för att man förhoppningsvis är stolt medlem i detta forum. Jag kör merca än så länge och det är väl egentligen så fel det bara kan bli om man relaterar till supra, men dekalerna är lik förbannat på! :mrgreen:

Klistra på folk!

Rainman
2003-04-30, 10:43
*klappar Egnell på huvudet* :D

-FW-
2003-05-01, 01:47
Vad sägs om dekaler på en risig Ford? :wink:

supra87
2003-05-13, 09:23

hehe, du kan ju inte vanära Supra.. och ha dekaler på en gammal
ford, nejrå skämt åsido, det är var mans sak :)

-FW-
2003-05-13, 12:06

hehe, du kan ju inte vanära Supra.. och ha dekaler på en gammal
ford, nejrå skämt åsido, det är var mans sak :)

Fast min e inte sååå risig... Ska nog köpa nåt skoj så man får Racing-dekaler. :)