handdator

Visa fullständig version : Vad ska man tänka på när man ska köpa Supra?

PeeWee
2003-05-21, 16:58
Går i funderingar kring lite olika bilar... och Supran är väl en av dem som är intressant frågan är bara hur dyra dem är att äga och vad man ska tänka på när man ska köpa dem. vanliga fel?
Vad kostar försäkringen på ett ungefär, har extremt billig försäkring.
Sen antar jag att man servar och sköter allt hos Supramannen.
Vad ligger ett Apu trimm på om man kör på orginal turbon?

Tacksam för svar på mina dumma frågor. /Peter

suprasam
2003-05-21, 17:21
Pris för en Supra i bra skick 200-250 k beroende om det är automat eller inte och hur mycket xtra godis det finns på.
Jag betalar ca. 4000k / halvår helförsäkring bor på en liten ort med lite huliganer o.s.v. Vanliga fel hmmm bilen är väldigt tålig så länge man sköter bytet av olja och olika vätskor regelbundet, kopplingen måste bytas när du går upp till BPU.
Supramannen kan fixa allt till Supror, han kan allt om Supror :D och fixar delar till bra pris till Supror.
Apu trimm kan du inte ha med orginal turbosar APU=Advanced Performance Upgrade = Single turbo konvertering, vad du troligtvis menar är BPU=Basic Performance Upgrade byte avgas, luftfilter, downpipe utan kat, boost controller,FCD, FMIC osv., för ett vanligt BPU kit = avgas,luftfilter, boost control, FCD, dp utan kat hör med Supramannen för säkra priser min gissing mellan 20-25k beroende på vilet fabrikat som väljs, till detta kommer byte av koppling oxå.

@lpher
2003-05-22, 00:23
Pris för en Supra i bra skick 200-250 k beroende om det är automat eller inte och hur mycket xtra godis det finns på.

...og omrent 400-500 k om du er så uheldig å bo i Norge! ;-)

@lpher