handdator

Visa fullständig version : Vad tycker ni om min nya dekal! =D

Sparco
2003-05-22, 18:17
E den inte för vacker spec på en Opel... :D

http://www.skepp.com/supra.jpg

Ferox
2003-05-22, 19:02
Den gör Opeln mycket snyggare :D

Rainman
2003-05-23, 08:01
Ett klart lyft för Opeln! :D

Sparco
2003-05-23, 10:12
tackar tackar.. nu fattas ju bara supran.. har ju sett en del mk4 från 150k och uppåt.. men vågar man köpa en sådan som e importerad från polen eller liknande.. har svår å tro att det e ärliga bilar till dom pengarna.. :(

Gullig
2003-05-23, 12:40
tackar tackar.. nu fattas ju bara supran.. har ju sett en del mk4 från 150k och uppåt.. men vågar man köpa en sådan som e importerad från polen eller liknande.. har svår å tro att det e ärliga bilar till dom pengarna.. :(
Man kan ju köpa en högerstyrd utan turbo för 70000kr i england

Sparco
2003-05-23, 13:32
vad ska man med en supra utan turbo å göra?

Jaffa
2003-05-23, 17:18
Det undrar jag med.. E de liksom lönt???????????? :(

StreZzerMAN
2003-05-24, 12:38
He he ja ge fan i polen bilarna...*suck* :?

de Schalom
2003-05-24, 12:56
Vill inte vara negativ mot dig Sparco, så ta inte detta personligt.

Men är det bara jag här inne som tycker att de ser lite små lustigt ut med ett "supramannen.com" eller "supramannen-racing.com" klistermärke på bilar som icke är supror???

För mig är det som att sätta på ett brabus märke på en bmw bil, dock bara min lilla mening :roll:

Gullig
2003-05-24, 13:59
vad ska man med en supra utan turbo å göra?
glida =) eller bygga singel turbo

Supramannen
2003-05-25, 02:35

Men är det bara jag här inne som tycker att de ser lite små lustigt ut med ett "supramannen.com" eller "supramannen-racing.com" klistermärke på bilar som icke är supror???

För mig är det som att sätta på ett brabus märke på en bmw bil, dock bara min lilla mening :roll:

Helt fel

Supramannen.com klibborna är till för folk som vil stödja forumet och är medlemar här, racing kibborna är till för mina kunder

StreZzerMAN
2003-05-25, 03:55
Hmm jag har nästan förtjänat en "Supramannen Racing" logga vaa ? 8) :D

Sparco
2003-05-25, 10:18

Hur ska jag då ta det, e nog den enda här med supramannen.com på en icke supra.. :oops:

MEn eftersom dekalen är en support dekal för att stöda och främja någon som att tagit sverige med storm å lyckats med otroliga saker på strippen så tycker jag det e helt okej, dock så står vällan Supramannen.com för "Supras och andra snabba bilar" då e det alltså ett sportbils forum, då skulle det vara lika fult som att sätta på en Zatzy.com dekal på bilen då va? Det e ju också ett forum för bilsnack, supramannen.com e ju inte BARA supra forum utan även andra bilar, t.ex MrII, 300zx m.m.

Jag kan hålla med om att det e ganska löjligt å limma på ///M, Brabus och liknade på en BMW utan att ha deras saker i/på bilen menjag har faktist inte supramannen-racing.com som är firma namnet jag har supramannen.com och jag tycker inte det e fel alls att ha det. dock måste det ju alltid finnas någon som gör det. Det finns det överallt så det e faktist inget jag hänger upp mig på. Men för att vara snäll så kan jag skicka ett Opelsportclub.com dekal till dig som du kan ha din bil! *gewhewhewhew* :twisted:

Det hade nog prytt din bil. vad kör du föressten.. kommer du till beachfesten i junidå får jag visa dig min vackra ååååpell så ändrar du säkert uppfattning, det e jag övertygad om.. . :D
Tänk du kanske konventerar till Åpel direkt... :twisted: :roll: :lol: 8)

de Schalom
2003-05-25, 13:17
Helt fel

Supramannen.com klibborna är till för folk som vil stödja forumet och är medlemar här, racing kibborna är till för mina kunder

Är inget som är rätt eller fel i denna frågan, bara en smak sak ju!

de Schalom
2003-05-25, 13:23
Hur ska jag då ta det, e nog den enda här med supramannen.com på en icke supra.. :oops:

MEn eftersom dekalen är en support dekal för att stöda och främja någon som att tagit sverige med storm å lyckats med otroliga saker på strippen så tycker jag det e helt okej, dock så står vällan Supramannen.com för "Supras och andra snabba bilar" då e det alltså ett sportbils forum, då skulle det vara lika fult som att sätta på en Zatzy.com dekal på bilen då va? Det e ju också ett forum för bilsnack, supramannen.com e ju inte BARA supra forum utan även andra bilar, t.ex MrII, 300zx m.m.

Jag kan hålla med om att det e ganska löjligt å limma på ///M, Brabus och liknade på en BMW utan att ha deras saker i/på bilen menjag har faktist inte supramannen-racing.com som är firma namnet jag har supramannen.com och jag tycker inte det e fel alls att ha det. dock måste det ju alltid finnas någon som gör det. Det finns det överallt så det e faktist inget jag hänger upp mig på. Men för att vara snäll så kan jag skicka ett Opelsportclub.com dekal till dig som du kan ha din bil! *gewhewhewhew* :twisted:

Det hade nog prytt din bil. vad kör du föressten.. kommer du till beachfesten i junidå får jag visa dig min vackra ååååpell så ändrar du säkert uppfattning, det e jag övertygad om.. . :D
Tänk du kanske konventerar till Åpel direkt... :twisted: :roll: :lol: 8)

För det första så kör jag ingen bil för stunden, håller på köpa lägenhet så jag sålde supran. Dock kommer jag e.v. köpa hem en supra för cirka halva priset av det normala, så de blir kanske en supra snart igen, vem vet.

Ang. din bil så får du självklart göra vad du vill med den förståss. Opeln är säkert fin och snabb (vad vet jag), jag tycker bara att de ser lite små lustigt ut med ett supramannen klistermärke på bilen. Men tydligen verkar jag vara den enda som gör det på detta forumet. I korta ord är det en smaksak helt enkelt.

Sparco
2003-05-25, 14:12
disskutionen avklarad! :D