handdator

Visa fullständig version : Vurderer å bli med i gjengen

JimL
2003-05-30, 01:10
Kan vel benytte første innlegget her til å si hallo til alle som holder til her inne, og samtidig rette et aldrig så lite "avundsjukt" blikk mot de av dere som ruller rundt i en mkiv. :wink:
Tenkte jeg skulle bli med i gjengen og kjøpe meg en mkiv. Har egentlig ikke råd til det, men det økonomiske hjelper banken til med, og det tekniske håper jeg Rickard har tid til å hjelpe litt med.

Har en '93 Honda Prelude 2.0is nå, som jeg var og hentet i Hamburg til 18-årsdagen. Men å sammenligne en Prelude og en Supra er.. ja.. nok om det kanskje :roll:

Litt om bilen jeg vurderer:
100% original '94 Toyota Supra BiTurbo Coupe (europa mod) som er gått 150 000km (ikke automat). Bilen selges av en Toyotaforhandler som i det minste påstår at den er i topp stand. Bilen kommer på ca 180 000 SEK i Tyskland, pluss tull/avgifter i Norge på ca 250 000 SEK. Det vil si en pris på ca 430 000 SEK ferdig registrert i Norge.
(Vær så snill å ikke si noe om hva det koster for en supra i sverige)

http://jimleirvik.com/supra.jpg
Måtte bare ta med bildet av "drømmen" til slutt.

Thomas T66
2003-05-30, 15:07
Välkommen
och du är det en coupe alltså en hardtop ingen targalucka?
oavsett vad det är så köp

JimL
2003-05-30, 15:57
Er ikke noe targatak her nei (den er vel litt lettere, tror jeg.. noen som vet?).. men har kommet fram til det samme som deg så får dra til banken på mandag og be på mine knær om et lån :wink:

JimL
2003-06-05, 01:23
Fikk godkjent lånet i dag, men supran er solgt :cry:
faens bank.. *deppa*