handdator

Visa fullständig version : Supran (bild)

makan
2003-06-05, 18:19
filmade lite i knivsta igår! vilket skönt mullrande ljud =)
Supran är fin tycker jag! fast vingen saknas!

http://snutten.mine.nu/albums/album17/DSC00018.jpg

mange_
2003-06-05, 19:13
*dreggla*

Force
2003-06-05, 19:23
var har du filmen då? (vill gärna se) :roll:

mvh
Jonas

makan
2003-06-05, 19:31
Försöker få upp den på en server! men supramannen filmade jag bara inne på macken.. men i filmen får man se joCCe och silverEVO:n gasa lite..

Force
2003-06-06, 01:10
fint, alla bilfilmer mottages tacksamt :)

TomSid
2003-06-06, 02:04
Den må låta utta helvete och ha grym prestanda men snygg är den inte (enligt mitt tycke). Orginalfälgarna är ingen succe direkt.
Gillar vingless looken om du bara fixar nya fälgar till den. Orginalfälgarna ser fördjävliga ut (men det är väl ingen nyhet direkt)

suprasam
2003-06-06, 09:08
Snygg fast jag gillar inte wingless looken ser ut som ngt fattas den ser lite fattig och mesig ut i mitt tycke köp en RMM/TRD vinge så blir bilen som ny :P

makan
2003-06-06, 09:18
Filmen finns på www.sportbilen.se

Rainman
2003-06-06, 09:38
Men va fan! Bara för medlemar?? Glöm det!
Lägg den någon annan stans!

makan
2003-06-06, 10:04

Har ingen annanstans...

mange_
2003-06-06, 10:47

Har ingen annanstans...

Hur stor är den makan? Om den är under 20mb så kan jag hosta den.

Rainman
2003-06-06, 10:52
71 mb

mange_
2003-06-06, 11:05
71 mb

:(

Supramannen
2003-06-06, 11:07
Den må låta utta helvete och ha grym prestanda men snygg är den inte (enligt mitt tycke). Orginalfälgarna är ingen succe direkt.
Gillar vingless looken om du bara fixar nya fälgar till den. Orginalfälgarna ser fördjävliga ut (men det är väl ingen nyhet direkt)

Allt handlar om stålar

Jag har valt att trimma istället, du har valt styling

Bilen ska se så orginal ut som möjligt, allt enligt plan.Detso messigare desto bättre, styla up den får nästa ägare göra

Denna bil är bygg för prestanda

Supramannen
2003-06-06, 11:08
Snygg fast jag gillar inte wingless looken ser ut som ngt fattas den ser lite fattig och mesig ut i mitt tycke köp en RMM/TRD vinge så blir bilen som ny :P

Nope

Det påverkar inte prestandan och gör tilloch med att toppspeeden sänks, så det blir ingen vinge

Valium
2003-06-06, 14:01
Jäklar vad ni verkar hålla till i knivsta trakten då! Jag bodde där i 15 år och såg inte en enda supra.

Tja förresten, jag är ett nyblivet uppsalabaserat suprafan.

btw... tycker du gör helt rätt supramannen, prestanda ska inte synas, den ska bara finnas där. Så fort jag skrapar ihop lite pengar ska jag fixa till en mazda 626:a 93:a. Mesigare bil till utseendet än den går inte att hitta.

mvh
Daniel

@lpher
2003-06-09, 17:30
Jäklar vad ni verkar hålla till i knivsta trakten då! Jag bodde där i 15 år och såg inte en enda supra.

Tja förresten, jag är ett nyblivet uppsalabaserat suprafan.

btw... tycker du gör helt rätt supramannen, prestanda ska inte synas, den ska bara finnas där. Så fort jag skrapar ihop lite pengar ska jag fixa till en mazda 626:a 93:a. Mesigare bil till utseendet än den går inte att hitta.

mvh
Daniel

Wings are for wimps! :D

@lpher

de Schalom
2003-06-09, 20:48
Undra vem de var som började köra supra utan vinge, hehe...verkar bli lite små poppis kanske :lol:

NorrlandsGuld
2003-06-09, 21:07

Allt handlar om stålar

Jag har valt att trimma istället, du har valt styling

Bilen ska se så orginal ut som möjligt, allt enligt plan.Detso messigare desto bättre, styla up den får nästa ägare göra

Denna bil är bygg för prestanda

Måste nog instämma i kören om att dom e snyggare utan vingen! inte brutalare.. men fetare på någe vis! :roll:

@lpher
2003-06-10, 19:09
Måste nog instämma i kören om att dom e snyggare utan vingen! inte brutalare.. men fetare på någe vis! :roll:

Precis....omtrent som hoodscoopen...ser kanskje snyggare ut utan...MEN
den blir mer brutal MED hmmm...'make that' lagom brutal :D

@lpher
Who likes his Supras wingless and with hoodscoop :)

swedemix
2003-06-10, 22:31
Supran ser bra ut orörd, plus hur grymt är det inte med en stock "sleeper"?

"SwedeMix" <- hoodscoop, och nästan ingen vinge(bara en liten platt en)

@lpher
2003-06-11, 18:04
Supran ser bra ut orörd, plus hur grymt är det inte med en stock "sleeper"?

"SwedeMix" <- hoodscoop, och nästan ingen vinge(bara en liten platt en)

SwedeMix....jeg må si....personlig så liker jeg ikke så altformye ekstra styling på Supran...MEN om det det finnes ETT undantag...så måtte det være supran din! :D

...just my two cents :)

@lpher