handdator

Visa fullständig version : Supramannen Racing på SBP-03

Supramannen
2003-06-27, 09:24
Som det ser ut just nu kommer det bli svårt för mig att hinna följa med, men jag har sett till så 2sexy4u kommer ha bilen fylld med lite godis för både mk3 ägare och mkiv ägare

Så ni som söker Hks packning,Arp bultar, Turbo trycks mätare,G tech,mm,mm .Leta er fram till 2sexy4u Toyota Mr2 turbo där hon har en Supramannen Racing shop i bakluckan

Mvh
Rickard

BBB zooloo
2003-06-27, 09:50
Kan hon sälja av ett blått Hoseteknik slangkit/MKIII i Linköping på väg ner till SBP?

Supramannen
2003-06-27, 10:16
Hade bara ett i lager,och det skulle toyoparts ha, men om han inte tar det så är det ditt

BBB zooloo
2003-06-27, 10:36
OK! meddelar hur det går.

jag sticker till lackbåset kl 12 nu, och läser mail/web i morgon lunch igen
annars går sms på 0708-135208 bra

cp joel
2003-06-27, 14:19
Tjena alla supra ägare!

Vad skall man säga, tycker detta är tråkigt och lite utdraget. Verkar ju som om Rikards och Thomas personkemi inte funkar riktigt. Man har ju sett i en rad trådar hur dom minsta sakerna har urartat. Om det är den ena eller andra parten som strular till det är inte intressant och heller inte troligt.

I denna diskutionen faller tyvärr det inte bara dåligt ljus över er utan över niko och framför allt SBP-03, vilket är stor katastrof!
Kan med all säkerhet säga att alla av oss som har plannerat att komma har sett fram emot detta enormt, och jag kan bara hoppas att ni gör som mig och inte låter mig påverkas av detta! jag kommer ditt för att ha roligt och träffa lika sinnande, inte för att kränga grejer eller handla.
Som det nämts innan i denna tråd kan jag tycka att försäljning inte hör hemma på en privat tillställning, och dessutom saknas tillstånd för det, så jag tycker dels som privat person och som en av Nextgenracing crewet att all KOMERSIELL verksamhet skall stoppas och att den som väljer att ignorera detta avvisas från platsen, viktigt att tilläga är att detta är bara personliga åsikter och är inget jag har diskuterat med arrangörerna.

Hoppas på en supra bra träff och jag vet att potensiallet finns där!

med högsta möjliga förtroende för arrangörerna och oss deltagare

Mvh Daniel Andersson