handdator

Visa fullständig version : MKIV om 5-10 år?

fredde_cooling
2005-11-09, 17:40
Ja om sisådär 5 till 10 år så har man väll kanske införskaffat en MKIV...eller?? :wink:

Dom börjar ju bli till åren nu men ändå verkar dom ju hållas i skick!
Men när "min" tid kommer då? Nån som vet hur det ser ut då??

Kommer utbudet av delar vara lika stort osv.? Kommer det finnas kvar Supror i bra skick osv?? :?

Vad tror ni???

//FreDDe

Krutis
2005-11-09, 19:20
Ja om sisådär 5 till 10 år så har man väll kanske införskaffat en MKIV...eller?? :wink:

Dom börjar ju bli till åren nu men ändå verkar dom ju hållas i skick!
Men när "min" tid kommer då? Nån som vet hur det ser ut då??

Kommer utbudet av delar vara lika stort osv.? Kommer det finnas kvar Supror i bra skick osv?? :?

Vad tror ni???

//FreDDe

Kolla på alla gammla jänkebilar så har du svaret tror jag. supran kommer leva Länge

SupraMagnus
2005-11-10, 18:36
Varför ska man spekulera i vilket pris supran står den dagen man kanske inte ens finns ...
Lev här och nu ...
Supra fredde ett tips ..
Koncentrera dig på dina matteprov m.m. i stället så kommer du
ha mångdubbelt större chanser att köpa en MKIV ...
Genom hederligt arbete ...

mvh

/Magnus

Honken_gbg
2005-11-10, 19:26
Stay in school, bästa tips som finns idag. Ingen utbildning, ingen konkurenskraft att komma med.

fredde_cooling
2005-11-13, 00:51
Okej, hmm skolan,,,det är ju iofs en bra grejj å börja med 8)

Men ni tror iaf att dom kommer finnas kvar i bra skick ?!? :D :twisted:

//FreDDe

Honken_gbg
2005-11-13, 17:57
Om nån håller om sin supra lika väl som dem gjort hittills så kan väl 98 orna o dem andra senare modellerna bli aktuella, eller finns det för få?

Saleen
2005-11-21, 00:22
Du är inte ensam om att ha ett tag kvar tills Supran (eller någon annan bil), men det är ju som dom andra säger, tänka på skolan så löser sig det mesta sen skulle ja tro.. Och suprorna kommer säkert hålla i ett bra tag till. :)

Honken_gbg
2005-11-21, 00:27
supra skall ja ha,om ja så skall dö på köpet..hehe...känner du igen det fredde? =)
men d finns ju viktigare saker i livet även om det är svårt o tänka sig det ;-)

fredde_cooling
2005-11-21, 06:10
supra skall ja ha,om ja så skall dö på köpet..hehe...känner du igen det fredde? =)

Hehe, jo så är det väll typ :)

//FreDDe

NorrlandsGuld
2005-11-21, 10:50

Blir du av med Bimmern nångång?

Honken_gbg
2005-11-21, 11:35
Min beemer verkar ha klamrat sig fast vid mig hårt... ja har den på blocket, någon som har ett bra tips på hur man får sålt den nu snabbast möjliga?? Jag har för mkt planer för att ha kvar den, snälla hjälp mig! =)