handdator

Visa fullständig version : *BILLIGT* 17" Fälgar till Supra *BILLIGT*

Slowpoke
2003-07-24, 07:57
Hej,

Pga folk (Norrlandsguld) som snackar och inte håller sina ord så är mina fälgar till salu igen!

Alltså, 17" MKIV fälgar, passar gjutet på en MKIII så passa på nu och få bilen fräsch i sommar!

Sitter 255/40 Dunlop Sport bak som klarar sommaren ut, framdäcken är slitna, 2 fälgar har lite kantsötningar men är perfekt runda och nybalanserade...

Pris vid supersnabb affär och hämtning = 3000KR!!! Billigare än så blir det inte!

Telefon - 0707/999889

Mvh

Toyparts
2003-07-24, 09:50
Hej,

Pga folk (Norrlandsguld) som snackar och inte håller sina ord så är mina fälgar till salu igen!

Alltså, 17" MKIV fälgar, passar gjutet på en MKIII så passa på nu och få bilen fräsch i sommar!

Sitter 255/40 Dunlop Sport bak som klarar sommaren ut, framdäcken är slitna, 2 fälgar har lite kantsötningar men är perfekt runda och nybalanserade...

Pris vid supersnabb affär och hämtning = 3000KR!!! Billigare än så blir det inte!

Telefon - 0707/999889

Mvh
Hvor i Sverige holder du til?? jeg er inntereserad i dom

MVH Erik

Slowpoke
2003-07-24, 12:57
Norrköping, 20 mil syd om Stockholm...

Slowpoke
2003-07-27, 04:12
Toyparts,

Blir det något eller?

Fattar ni att dessa hjul bultar upp perfekt på en MKIII och breddar/fyller hjulhusen klockrent?!

Billigt, billigt, men ingen nappar, trots löner nu :roll:

Toyparts
2003-07-27, 22:49
Toyparts,

Blir det något eller?

Fattar ni att dessa hjul bultar upp perfekt på en MKIII och breddar/fyller hjulhusen klockrent?!

Billigt, billigt, men ingen nappar, trots löner nu :roll:
Halloen
Ja jeg skal til Sverige øver nest helg, så om du har de da så tar jag dom, skal du på Mantorp??eller vallåkra??

MVH Erik

Slowpoke
2003-07-28, 04:38
Hej,

Ja, jag ska till Mantorp troligtvis men det känns oseriöst det här.
Jag har redan flera som nappar för fullt på hjulen och jag har redan blivit "lurad" av en person här (se ovan) så jag vill ha något konkret innan jag släpar med mig fälgarna till en bilträff...

Mvh

NorrlandsGuld
2003-07-28, 09:14
Hej,

Jag har redan flera som nappar för fullt på hjulen och jag har redan blivit "lurad" av en person här (se ovan) så jag vill ha något konkret innan jag släpar med mig fälgarna till en bilträff...

Mvh

Trist att du hänger ut någon på det här sättet!

Jag skrev till dig att jag inte var helt säker på när jag skulle komma. Du har fått mitt tel nr så du kunde ringt om det var så j-a brottom! Det är lite problem att sitta vid datorn när man jobbar och då får man inte heller några mess ! Jag har sagt att jag ska köpa hjulen av dig men jag åker inte från umeå för att par fälgar och köper dom ej heller osedda.! Om det nu är så brådis och du har flera "seriösa" köpare så borde dom redan vara sålda!?!? :roll:

Slowpoke
2003-07-28, 12:57
Norrland,

Hänger inte ut någon, skrev bara så pga att förklar varför det kommer upp en ny annons och varför jag sagt redan till cirka fem seriösa köpare att prylarna redan är sålda! Jag vill ju inte verka som en handlare med massor med hjul på lager :roll:

Sen så skrev du 2 gånger att du skulle komma nästasföljande vecka, eller hur? Har kvar PM... Skit samma, hjulen finns konstigt nog kvar, ha det bra!

Mvh

Toyparts
2003-07-28, 13:01
Hej,

Mvh
Om jeg ber deg ta med deg 4 felger til Mantorp så er det for at jeg skal kjøpe de, ikke for at jeg skal lure deg på noen måte, men akkurat nå så hvet jeg ikke om jeg kommer meg ned dit pga lådaproblem, men jeg skal holde deg oppdatert

MVH ERik

Toyparts
2003-07-28, 13:02
Hej,

Mvh

Trist att du hänger ut någon på det här sättet!

Enig med deg der :roll: :roll:

MVH Erik

Slowpoke
2003-07-29, 22:48
Fel

Rollax
2003-08-05, 09:30
Fel

Hejsan
Vad är det som är fel ???
Att "hänga" ut nån eller att DU "hängde ut nån" i detta fall norrlandsguld ??
>RoL<

Mr J
2003-08-10, 19:53
Har du fått sålt fälgar nu eller? 8)

Slowpoke
2003-08-11, 00:00
Nope, de är kvar, konstigt nog :roll:

mrmix
2003-08-11, 08:24
har du bild på de? maila till: mrmix29@hotmail.com

Mr J
2003-08-11, 22:38
jag skulle också uppskatta om du kunde skicka bilder till mig... Om du har lust så klart. Jag tjatar på svärfar att han ska sälja sina men det vill han inte! Kingcastro@hotmail.com

Slowpoke
2003-08-12, 03:29
Inga bilder tyvärr, vad kan en köpare förvänta sig när priser redan är så äckligt lågt :roll:

Garanterar att hjulen är i det skick som det är skrivet i annonsen, bara komma och titta/köpa, trots allt endast småpengar det rör sig om...

Mycket snack och väldigt lite verkstad på alla inom denna bransch tyvärr...

Mr J
2003-08-12, 20:08
det är 17 tummare om det är supra mk:iv orginal fälgar, eller hu?! men vad sitter det för sulor på? funderar på att köpa till min MR2:a.. :D

Mr J
2003-08-12, 20:10
det var inget..... :oops: