handdator

Visa fullständig version : mkiv motor kjøpes

Toyparts
2003-07-24, 09:53
Ønsker å kjøpe komplett mkiv motor uten turboer med ledningsnett, ønsker også å kjøpe singelturbokit til samme motor send pris på pm om du ikke skriver prisen på forumet.

MVH Erik

Supramannen
2003-07-24, 13:45
Hej

Jag kan hjälpa dig med allt detta, vad har du tänkt för grejer

mvh
Rco

Toyparts
2003-07-24, 18:59
Halloen Richard
Jeg har ikke helt bestemt meg før hva jeg eksakt skal ha, men jeg sikter på 750-850hk så jeg må jo sikkert ha en god del ting for at alt skal bli riktig, men om du har et turbokit liggande samt motor og gir så hadde det jo vært toppen, det som jeg også er ute etter er et Autronic sm2, da mitt er noe fel med styrboxen, denne må sendes til Ray Hall i Australien, og det tar jo lang tid.

MVH Erik

Anonymous
2003-07-28, 00:32
Jag kan oxå fixa en motor om du vill!

Toyparts
2003-07-29, 19:36
Hørt ingenting fra supramannen, men nå har jeg ordnet med mye av tingene, men hva skal du ha før en motor da??

MVH Erik

Supramannen
2003-07-29, 22:47
Hørt ingenting fra supramannen, men nå har jeg ordnet med mye av tingene, men hva skal du ha før en motor da??

MVH Erik

Vet inte vad jag ska ha svarat på du sa att du ville ha si och så ,m eninte had ebestämmt dig...så vad ska jag göra då

Anonymous
2003-07-30, 16:00
Runt 25000:- men jag måste kolla exakta dagspriset innan jag kan säga något till 100%

Toyparts
2003-07-30, 18:12

MVH Erik

Vet inte vad jag ska ha svarat på du sa att du ville ha si och så ,m eninte had ebestämmt dig...så vad ska jag göra då
Du kunne ha kommet med en pris, jeg trenger jo en Autronic ecu og et singelturbokit, jeg har fått tak i delene selv, men det er jo priset som avgjør det hele, trenger jo også en hel motor, kan jo komme med et pris på det også, og om du har delene på lager, da kunne jeg tenkt meg å reist å hentet de. Beklager om innlegget ble misstolket på noe vis :?

MVH Erik

Toyparts
2003-07-30, 18:13
Runt 25000:- men jag måste kolla exakta dagspriset innan jag kan säga något till 100%
Høres bra ut, hør av dig igjen

MVH Erik

Supramannen
2003-07-30, 18:29

MVH Erik

Du kunne ha kommet med en pris, jeg trenger jo en Autronic ecu og et singelturbokit, jeg har fått tak i delene selv, men det er jo priset som avgjør det hele, trenger jo også en hel motor, kan jo komme med et pris på det også, og om du har delene på lager, da kunne jeg tenkt meg å reist å hentet de. Beklager om innlegget ble misstolket på noe vis :?

MVH Erik

Men snälla

Om du vill ha pris så får du väl göra en för frågan, jag ör väl inte synsk och gissar mig till vad du vil ha

Toyparts
2003-07-30, 22:16

MVH Erik

MVH Erik

Men snälla

Om du vill ha pris så får du väl göra en för frågan, jag ör väl inte synsk och gissar mig till vad du vil ha
Ok
da trenger jeg pris på et turbokit som kan levere 850hk, og 920 spridare, samt motor,gir, og et autronic sm2 (eller bare styreboksen til sm2) og så trenger jeg å hvite hvor lang leveringstid det er på tingene, samt om du har noe av det på lager, jeg kan komme ned å hente delene i helgen.

MVH Erik

Supramannen
2003-08-05, 14:03
Hej

Har inget av det su söker på hyllan men kan få hem snabbt om du önskar

Mvh

Toyparts
2003-08-05, 20:32
Hej

Har inget av det su söker på hyllan men kan få hem snabbt om du önskar

Mvh
Halloen
Har du priserna på delerna og??

MVH Erik

Supramannen
2003-08-05, 23:39
Du måste speca bättre

Ett singel turbo kit kan kosta mellan 25 och 80, samma med massa delar, ja jag har 960 msd spridare hemma, pris 5500kr

Toyparts
2003-08-06, 00:22
Du måste speca bättre

Ett singel turbo kit kan kosta mellan 25 och 80, samma med massa delar, ja jag har 960 msd spridare hemma, pris 5500kr
Ok da er det et singelturbokit som kan levere til 850+hk som er innteresant for min del, spridarene var jo fin pris på, er disse bolt on??

MVH Erik

Supramannen
2003-08-06, 02:11
finns olika då, vi kan ta ett PHR stage 2+, ett greddt t78, gredyy t88, HKS t04r, hks t51 kai, mm,mm,mm

Liten miss av mig 5500 är för 4stycken

Toyparts
2003-08-06, 11:16
finns olika då, vi kan ta ett PHR stage 2+, ett greddt t78, gredyy t88, HKS t04r, hks t51 kai, mm,mm,mm

Liten miss av mig 5500 är för 4stycken
Richard
Hvilken hadde du valgt av t78 og t88??

MVH Erik

Supramannen
2003-08-06, 12:51
Beror på hur myckt hk jag skulle vilja ha,och om det är tänkt om motorn ska byggas