handdator

Visa fullständig version : så står ranger båden stille...

Ranger
2003-07-28, 12:45
Øv.... :cry:
Så smaderede jeg min motor, nr 1 stempel med det hele blev skudt ud af bundkarret i 4 gear med 7500omdrejninger og 2.1bar : ( tror den fejltændte..
sådan noget shit... Men nu skal jeg jo bare finde en nu motor, Richard du have ret, jeg smadrede min første motor denne sommer, er du synsk :wink: hehe...
Livet går jo videre, det koster jo at være på toppen...

Supramannen
2003-07-28, 12:55
Øv.... :cry:
Så smaderede jeg min motor, nr 1 stempel med det hele blev skudt ud af bundkarret i 4 gear med 7500omdrejninger og 2.1bar : ( tror den fejltændte..
sådan noget shit... Men nu skal jeg jo bare finde en nu motor, Richard du have ret, jeg smadrede min første motor denne sommer, er du synsk :wink: hehe...
Livet går jo videre, det koster jo at være på toppen...

:(

Tråkigt att ha rätt, men bara att ta nya tag

Om du vill att det ska hålla och funka låter du mig bygga den motor åt dig.....Vi kan bygga nått riktigt kul om du vill, har lite smått och gott liggande om du har lust

Hör av dig

Ranger
2003-07-29, 16:46
Har du en motor på lager? Hvis du har, hvad er prisen så?!!
Bygget rigtigt, mener du ARP topbolte, hks toppakning og så videre?
For de dele har jeg allerede...
Det jeg tror der gik galt var at en kompis blandede oktan-boost på benzinen lige inden jeg skulle køre 1/4mile, så min tænding gik bananas... :cry:

fartblind
2003-07-29, 22:37
borde inte påverka tändningen negativt med högre oktantal än vanlig handelsbensin.....snarare tvärtom att det inte spikar lika lätt...

Supramannen
2003-07-29, 22:49
borde inte påverka tändningen negativt med högre oktantal än vanlig handelsbensin.....snarare tvärtom att det inte spikar lika lätt...

Helt rätt

Fel byggt eller för mycket pulver eller tändning för soppan som användes