handdator

Visa fullständig version : Någon som vet något om denna MKIV?

Strykis
2003-08-16, 18:34
Jag fundera på att åka upp och titta på den här:

http://www.bilannonser.se/showAd.aspx?id=88563

Finns det någon här som vet något om den här underbart vackra bilen?

En liten tanke från mig är att 290k för en BPU är väl lite för dyrt även
om den verkar vara i fint skick.

Åsikter önskas! Men jag tror jag är kär redan nu :D

T-rex
2003-08-16, 19:11
Klipper du inte till NU så gör ngn annan det. Jag är helt säker på att den bilen är såld illa quckt med den utrustningen och om den nu är i fint skick.
Lycka till!

Strykis
2003-08-16, 19:35
Ja visst är det så. Det är mycket pengar men man lever ju bara en gång.
Dessutom lär man väll passa på innan man får familj för då
kan man nog glömma en sådan här bil.

NorrlandsGuld
2003-08-16, 20:06
Jag tycker nog du ska åka upp å kolla på den!!!

Än om den inte är full BPU så går den mkt bra!! plus att den är hur snygg som helst!!! :roll:

Strykis
2003-08-16, 20:27
Jag ska bara kolla med banken lite närmare på måndag får jag tummen
upp så drar jag så fort jag kan. Vad är det som saknas för att den ska vara bpu fullt ut?

NorrlandsGuld
2003-08-16, 20:42
Det som saknas är väl egentligen en större IC och BC.. i övrigt så e den klar!!.. den går grymt bra i alla fall!!....

Supramannen
2003-08-17, 02:31
Större IC tillhör inte BPU

NorrlandsGuld
2003-08-17, 05:01
joooooorrååå!! de e fett med bpu!!!

Eller kanske inte!!.. men i så fall så borde den klassa in rätt så bra med bpu!!+++ schysst ställbart chassie!!! :wink: nu e de fan go morron!

Menghini
2003-08-17, 09:44
Mr.Alex här på forumet va intresserad av den bilen men la den åt sidan, varför kommer jag inte ihåg. Fråga honom.

Supramannen
2003-08-17, 11:18
joooooorrååå!! de e fett med bpu!!!

Eller kanske inte!!.. men i så fall så borde den klassa in rätt så bra med bpu!!+++ schysst ställbart chassie!!! :wink: nu e de fan go morron!

Nej fel där med, chassie delar och fälgar och sån klassa inte som BPU :P

Ferox
2003-08-17, 14:03
Då borde denna ligga bra till iaf :D

ninjamannen78
2003-08-18, 10:49
Pris på norske skilter : 493500Nkr!!!!!!! :shock: :shock:
Tror jeg flytter til sverige, gitt.. :wink:

/Christian

Nrn
2003-08-18, 12:37
Jag känner ägaren om bilen är hemmahörande i Sollefteå!? Brukar vårda bilarna ömt, sen denna törs jag inte uttala mig om då jag bara kollat lite snabbt på den! :) Men ägaren är reko iaf!

Mvh /Nicke

Strykis
2003-08-18, 15:10
Jag vet innte om jag ska skratta eller gråta. Banken vägrade att göra lånet på längre än 7 år pga värdeminskningen. Ja den är ju hemsk på
dom här bilarna :lol: Sen krävde dom en borgenär och jag tjänar inte dåligt på något vis. Deras motivering var att man kan få tag på en sådan här bil för 200k i Tyskland. När hon sa det höll jag på att flyga i taket och krävde att få prata med deras sk expert men det fick jag inte.

Men hittar någon en svart 6 vxl med 10000mil på mätaren med BPU i det här skicket RING mig 8)

Ferox
2003-08-19, 01:14
Fortsätt att bråka bara,, de måste ge sig.. :evil: :D

Junior
2003-08-19, 01:30
Men du!!

Då skulle JAG oxå vilja ta ett snack med deras "expert" så ska han få gräva fram en ny supra åt mej.. Ne.. Nu blev jag fan sne......... :x

Banken ska väl för fan inte springa runt och leka experter när de gäller bilar dom inte vet ett gnyft om.. Hur mycke ska vi sätt att de va hon som gick in på mobile och kolla vad en inte fullt fräch kosta!?!?!?

Stå på dej strykis och bråka som Ferox säger, dom kommer att ge med sej till slut för en bank vill väl låna ut pengar.
Skulle då jag vilja med en sån sjuk ränta... Kanske man skulle gå och göra nå nytta innan man har ihjäl datorn.

Mr.Alex
2003-08-26, 15:19
Jag vet innte om jag ska skratta eller gråta. Banken vägrade att göra lånet på längre än 7 år pga värdeminskningen. Ja den är ju hemsk på
dom här bilarna :lol: Sen krävde dom en borgenär och jag tjänar inte dåligt på något vis. Deras motivering var att man kan få tag på en sådan här bil för 200k i Tyskland. När hon sa det höll jag på att flyga i taket och krävde att få prata med deras sk expert men det fick jag inte.

Men hittar någon en svart 6 vxl med 10000mil på mätaren med BPU i det här skicket RING mig 8)

Har pratat mycket med anders.. var det du som ville trycka in vr6:an + pengar? =)

Jag fick lite problem med mitt anställningsbevis men det är förhoppningsvis löst imorgon och ja... jag köper bilen direkt då.. ;)

Strykis
2003-08-26, 23:17

Har pratat mycket med anders.. var det du som ville trycka in vr6:an + pengar? =)

Jag fick lite problem med mitt anställningsbevis men det är förhoppningsvis löst imorgon och ja... jag köper bilen direkt då.. ;)

Ja visst var det så :)
Har själv inte löst finansering än heller så...banken jävlas med mig för
jag håller på att byta jobb. Spelar ingen roll att det är bättre betalt heller.
Tråkigt att missa ett sådannt här tilfälle pga av ett korkat fruntimmer som jobbar på banken :evil:

Men vafan det kommer flera...lycka till med bilen, den e grymmt snygg.
Mvh Strykis