handdator

Visa fullständig version : En tanke

Egnell
2003-03-07, 07:13
Det slog mig precis att nästan oavsett vilket tidpunkt på dygnet man loggar in på antingen supras.nu eller nu supramannen.com så finns alltid folk online, inkl mig själv :oops:

Så då började jag undra vi "missbrukare" egentligen gör om dagarna..
Har ni tillgång till dator på jobbet eller sitter ni typ hemma å suddar framför datorn 24h/dygn :shock:

Själv har man ju en massa "server underhåll" att ta hand om på jobbet... Det är mycket viktigt! :D :D :D

de Schalom
2003-03-07, 07:40
Ja, vad pysslar man med egentligen...

Jag studerar bäst på nätterna och mornarna så jag är ofta uppe tokiga timmar på dagarna. Sen jobbar jag en del för brorsans företag (oftast söndagar och måndagar) och tjänar lite stålar där.

Så jag har bara tillgång till datorn hemma och i universitetet, och snart på mobilen :roll: :lol:

Rainman
2003-03-07, 08:05
Jag sitter framför datorn hela dagarna, på jobbet alltså, så då blir det att man är här hela dagen iaf....
Sen när man kommer hem så åker offtast datorn på där....

Snacka om beroende...*hehe* :lol:

Egnell
2003-03-07, 08:12
Jag sitter framför datorn hela dagarna, på jobbet alltså, så då blir det att man är här hela dagen iaf....
Sen när man kommer hem så åker offtast datorn på där....

Snacka om beroende...*hehe* :lol:

:wink: helt rätt! hehe

BBB zooloo
2003-03-07, 10:06
samma här, är på kontoret från 09.00 - 01.00 alla dagar, mest datortid, sen byggs det lite på spoilerkitet.

gurkburk
2003-03-07, 10:43
Jag har dator på 24/7, sen blir det väl att man sitter en del och försöker hitta roliga grejer på nätet, letar delar och har sig ;)

Nikorasu
2003-03-07, 16:10
Kommer till jobb mellan 8-10 och jobbar till 17-18, håller koll då och då om det kommit nya inlägg...

de Schalom
2003-03-07, 16:16
Kommer till jobb mellan 8-10 och jobbar till 17-18, håller koll då och då om det kommit nya inlägg...

Kan man fråga vad mer exakt du arbetar med? Låter rätt soft tycker jag annars 8)

Thomas T66
2003-03-07, 22:07
I skogen finns inga datorer :roll:
men på mitt jobb kan jag börja när jag vill och jobba tills kroppen inte pallar mer sånt är ganska glidit 8) [/quote]

khorn
2003-03-08, 17:04
På dagarna så e ja mest me polare o ute o sladdar me vinterbilen :lol: Annars så e ja i skolan och pluggar till byggare. Går sissta året på gymnasiet, annars när det är praktik i skolan så jobbar jag som byggare och tjänar lite stålar. Ungefär så ser mitt rolia liv ut :D

-FW-
2003-03-12, 09:08
Har datorn på kontoret på hela tiden och då är man inloggad hela tiden! Sen åker datorn på hemma också för det mesta... Det värsta beroendet var nog zatzy förra året, kunde sitta hela kvällen och halva natten och bara läsa... :shock: