handdator

Visa fullständig version : Trasig givare!

Mårtensson
2007-03-25, 21:37
Hej

Jag har råkat bryta en givare på mitten..

Min fråga är vad den kallas så man kan skaffa en ny eller begagnad för det kan ju inta bara vara en vattentemp givare eftersom det isåfall värkar finnas 3 stycken?

Tackar!

http://i13.tinypic.com/2rork2g.jpg

Supramannen
2007-03-25, 23:50
Vatten temå till mätaren

Har ej hittad part nr på den så man kan köpa den lös

Road-Runner
2007-03-26, 10:55
Den finns på toyotas scheman. Men tyvärr så är den discontinued. Dom ville se den för det passade nog från en annan bil.

Mårtensson
2007-03-26, 20:11
Det va ju inte bra..
Ska se om man kanske kan hitta en begagnad.

Tack för svaren!

Supramannen
2007-03-26, 20:16
Den finns på toyotas scheman. Men tyvärr så är den discontinued. Dom ville se den för det passade nog från en annan bil.

Visa gärna var så jag kan leta fram dom

Road-Runner
2007-03-28, 12:02
Visa gärna var så jag kan leta fram dom

Jag var in på den lokala Toyota handlaren och de slog i sin dator och hittade den. Men det fanns ing på lager, tyvärr. För jag har samma problem. Men jag kan knalla in och ta nummret på den om du vill så får u söka. Antar att du har deras reservdelsprogram Rco.

Mårtensson
2007-03-29, 21:08
Det skulle vara kanon om du kunde fixa det nummret

Road-Runner
2007-03-30, 16:36
Jag var in ocvh pratade med dem idag Men naturligtvis var inte killen jag pratade med inne och den andra tomten tror jag inte ens hitta en självlysade prick i ett mörkt rum. Men han skulle kolla upp det i varje fall. Men jag fick en ny givare som de hade tagit från en nyare Corolla eller HiLux. Ska vara universal tempgivare tydligen. Bara den passa. Men jag återkommer med nummret. Om han hittar det vill säga.