handdator

Visa fullständig version : Något supra minne (eller liknande)

de Schalom
2003-03-07, 16:00
Hej!

Tänkte väcka upp forumet lite med något skoj (hoppas jag). Tänkte höra vad ni har för roliga supra minne, typ allt ifrån egna supra minnen till typ vad man har sett osv.

Jag kan väl ta första steget och börja då :D

Mitt underligaste minne var när jag bodde i Asien och var på väg hem från ett "streetrace/fest" och åkte i min väns supra. Helt plötsligt så flyger det förbi en supra som dessutom inte har en huv. Hel skumt och konstigt. Har även sett en bil flippa runt på ett motorväg, dock vet jag inte om de var en supra.

Nu är det eran tur pojkar :lol:

Nikorasu
2003-03-07, 16:07
Supra Beach Party förra året, 17 supra bilar på en och samma plats glömmer man inte...

Tack till alla som var där och förgyllde kvällen...

Force
2003-03-07, 16:21
Sitter hemma en lugn kväll och tittar på tv och toyotas nya reklamfilm dyker upp. Konstaterar att där är en röd supra med i reklamfilmen, häftigt tänker jag...

Sen spänner man ögonen lite till och ser att registreringnummret och fälgarna är identiska med MIN bil... :!: :!: :!:

ps. det är inte 1 april idag =)

de Schalom
2003-03-07, 16:26
Sitter hemma en lugn kväll och tittar på tv och toyotas nya reklamfilm dyker upp. Konstaterar att där är en röd supra med i reklamfilmen, häftigt tänker jag...

Sen spänner man ögonen lite till och ser att registreringnummret och fälgarna är identiska med MIN bil... :!: :!: :!:

ps. det är inte 1 april idag =)

haha, underbart...men hur kom din bil med när du inte visste om det?

Force
2003-03-07, 16:37
Förra ägaren lånade ut bilen till ett reklambolag för filmning. Jag blev ju "ganska" förvånad! Bara att inse att världen är allt liten ibland =)

Trevlig helg!
/Jonas

BBB zooloo
2003-03-07, 16:39
inte så roligt då, men nu är det bara att garva åt det.

Dagen efter att jag köpte min i Malmö så snurrade jag med den i snöovädret på E4 vid värnamo, rätt surt att komma hem med en skadad bil :cry:

BJOERNSTROEM
2003-03-08, 17:57
När jag hämtade Supran ifrån lackeringen och rullade hem i RSP-färgen...nice!

Anders
2003-03-10, 11:19
Supra Beach Party förra året, 17 supra bilar på en och samma plats glömmer man inte...

Tack till alla som var där och förgyllde kvällen...

Tack själv!.

Egnell
2003-03-10, 12:51
Var nere i Prag våren som var med föredetta klassen. När vi sedan var på rundvandring i ett av dom mindre rika områdena, hade jag fullt upp om att prata supra med ett par polare, som såklart inte är lika imponerade av bilen som jag är :P

Men helt plötligt spänner man öronen, för man har ett ljud som skiljer sig lite från övrig trafik. Swichhh... så glider en en bil, skiftande i lila och svart förbi. Hmm.. ni vet man tittar i en kortstund, vänder bort huvudet och sen börjar man fundera "vad fan var det det där?!?" för att sedan kasta blicken mot objektet igen :shock: :shock:

Totalt överraskad av vad jag just sett skulle jag försöka påpeka för polarna att det var just en MKIV:a jag sett... dessutom fett moddad... blev inte så mycket vettigt sagt dock, typ Bluu blu...aaa!!.. titta supra!!! :lol: :lol: Dom fattade ändå, och var minst lika über-glücklicha som jag :wink:

Ett mycket trevligt minne som för alltid kommer förknippas med den Prag resan!

Hya
2003-03-17, 17:23
Jag och en kompis som har en ny 911 turbo med massa lull-lull (kostnad ca 2millar) står på parkeringen och pratar. Då kommer en liten kille och frågar om han får fota bilarna och det får han ju självklart göra. Killen tar en bild på 911:an och sedan tar upp hela rullen på min bil..... Polaren höll på att börja gråta :lol: och jag kännde mig ganska nöjd :P

Supramannen
2003-03-17, 17:33
Jag och en kompis som har en ny 911 turbo med massa lull-lull (kostnad ca 2millar) står på parkeringen och pratar. Då kommer en liten kille och frågar om han får fota bilarna och det får han ju självklart göra. Killen tar en bild på 911:an och sedan tar upp hela rullen på min bil..... Polaren höll på att börja gråta :lol: och jag kännde mig ganska nöjd :P

Hej Hya

Välkommen tbx till orginalet

Hya
2003-03-17, 19:26

Hej Hya

Välkommen tbx till orginalet

Tackar så mycket, hoppas det blir like nice som förut.

Även fast jag inte skriver mycket så var det alltid kul att titta in på supramannen :lol:

Det "andra" forumet slutade jag besöka ganska snabbt - tycker det var segt och tråkigt :cry:

Så kör hårt Rickard - Jag stannar här :wink:

Supramannen
2003-03-17, 19:44
Tack Hya

Alltid kul med lojala mäninskor... :lol:

Vi ska försöka så gott vi kan att göra en liten trevlig plats på nätet åt oss alla