handdator

Visa fullständig version : Dolock front montering

svined
2008-04-08, 11:19
Tycer det ser sådär bra ut, va har ni gjort för o täcka krockbalken och har ni slipat ner sidorna så det går jämns med framskärmarna, ser ju förjäkligt ut om fronten sticker ut på sidorna

snowsupra
2008-04-08, 12:54
är det där verkligen do-luck front? med den där passformen verkar det vara en kopia..
tänker själv köpa en sån där front.
stylexperten säljer såna för 2300..

iceman_21
2008-04-08, 13:01
Ser ut som tjejmodellen i rosa =) jag visste inte att den gick beställa 0)

svined
2008-04-08, 13:23
Ang krockbalken så tror jag att folk plockar bort den, men jag skulle nog kapa ur den biten som sitter i öppningen.

Priset på en produkt brukar styra kvalite'n :rolleyes:

Mvh
Andreas K

jag är inte jätteglad i o plocka bort balken, fínns ju en anledning att den sitter där, men i värsta fall åker den bort, kapa den är knappt lönt, då försvagar jag den såpass att jag lika bra kan ta bort den, annars kanske man kan sätta intercoolern framför???

svined
2008-04-08, 13:24
Ser ut som tjejmodellen i rosa =) jag visste inte att den gick beställa 0)

vadå det är väl fint med rosa, tänkt lacka om hela bilen rosa, hehe, jovisst går det men det va en kopia jag fick tag i och det märks på passformen...

turbo_joel
2008-04-08, 15:37
du kan ju inte köra med den där det ser ju fö j*vligt ut hehe jag hadde plockat bort det för du ahr väll inte tänkt köra och krocka? =p

mvh

svined
2008-04-08, 15:49
du kan ju inte köra med den där det ser ju fö j*vligt ut hehe jag hadde plockat bort det för du ahr väll inte tänkt köra och krocka? =p

mvh

ja d vet jag att d gör, nä får väl bli o plocka av den ändå....