![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Vi flyttade i helgen till Fruängen och letar plats där att ställa bilen, vill verkligen inte ställa den på gatan! :cry:
Något som vet/hör något så säg gärna till! /Håkan |
|
|
||||
|
||||
|
det närmaste jag kan erbjuda dig är i flemingsberg bredvid min bil =)..
jag har 3 st garage platser där... det brukade stå en nissan 300zx och en 200 men nu e det bara min bil.. funderat att säga upp två platser för att för mig räcker det med 1 men om det e nån som behöver plats under vintern eller nåt så kan jag ställa upp =) |
|
|
|||
|
|||
|
Flempan =), pluggar i närheten och bor inte långt ifrån, borde träffas med bilarna nån gång.
Garaget, är det under dessa stora 12 våningshusen ? |
|
|
||||
|
||||
|
hehe absolut det skulle vara kul säg bara till när =)...
japp garaget ligger under de 3 stora våningshusen som ligger bredvid flempans centrum.. vart bor du??? |
|
|
|||
|
|||
|
Jag bor i Norsborg =).
Har en kompis som bode i dem husen för, garagen där är bra och varma och har bur som man låser in bilen i. Betalar du för alla 3, vad kostar en plats isåfall. |
|
|
||||
|
||||
|
Japp jag betalar för alla 3:a nu de står på mig..Förrut var det två andra polare som hade sina bilar där så vi delade på hyran... Det kostar 400kr/st/månad....
Jag ska i helgen till Alby ska hälsa på en kompis där.. Ska vi ta en liten träff då??? =) |
|
|
|||
|
|||
|
Om min bil hinner bli klar från reggning innan helgen så kör vi på det, blir inte mycke o se annrs =)
Pma mig ditt nummer så ringer jag. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
MVH Paul |
|
|
||||
|
||||
|
runt 2.5m breda och 5m långa nåt sånt..
|
|
|
|||
|
|||
|
Inget närmare Fruängen?
Mvh Håkan |
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Stripp i Stockholm. | simonracer | Allmänt | 0 | 2007-03-28 14:07 |
| Garageplats uthyres! | nikeless | Allmänt | 3 | 2006-10-12 16:45 |
| Bilder: Söderort den 17/7 | Rudolf | Skitsnack | 9 | 2005-07-21 12:59 |
| Motorfirma i stockholm? | jeppe_82 | Allmänt | 2 | 2004-10-13 12:56 |
| Ny tråd om: Garageplats hos SMR uthyres | Rainman | Allmänt | 3 | 2004-06-10 04:50 |