|
||||
|
||||
Citat:
Jag tror ingen kommer att lyckas göra det här i Sverige. Men för att återgå till tråden... Jens, sett dej ner och kolla hur mycket pengar du har, för det kommer att styra dej lite i dina val på grejer. Men om du frågar mej nu efter att jag har kört hela sommaren med singel + lite andra grejer om jag skulle ha ändrat på något, så är mitt svar NEJ! Det ÄR riktigt roligt PLUS att 6:an antligen låter som en 6:a och inte som en båt! (ja, jag vet att båt-ljudet försvinner mycket när man kör ttc) |
|
||||
|
||||
Citat:
Din bil är så sjuk bra Reine Helt perfekt gatsupra lagom med mos, snygg och den bara rullar och går
|
|||
|
|||
Ja reines bil är riktigt tjusig, gatkittet är mysigt som fasen sägs det
|
||||
|
||||
Inte bara det, allt är tight fint och bra gjort ser typ fabriks gjort allt på den
|
|||
|
|||
Bilder!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Rickard, fixa hem ett sånt där kit som speedforsale säljer åt han med euro-soppa system (eller större) och map ecu 2 :) Skulle vara jävligt grymt gatkit tycker jag! Billigt dessutom. Eller ett PHR street kit vore ju inte så tokigt, kostar ju en del dock.
|
||||
|
||||
Är alldeles för dyrt, för vad man får, bättre med ett BL kit då
|
||||
|
||||
Kör singel =)..
Jag har haft t28.or i min bil tror att de som satt i min var de första som byggdes i Sverige av TomSId.. Visst så funkar de fint men singel e singel =) |
|
||||
|
||||
Om du köper grjerna av oss så kan jag styra upp en prov åkning av lite blandade singel kit, hör av dig om du är sugen..
|
|