|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Supramannen på Elmiamässan
Idag åkte Supramannen ner till Elmia för att ställa ut sin bil i Yokohama-montern!
Så här såg det ut precis innan han åkte. Kan inte någon som ska dit (eller är där) ta en bild på montern och lägga upp här? Det vore kul att se hur det ser ut! |
|
|||
|
|||
Är det inte en US modell?
|
|
|||
|
|||
Ska ta bilder där men ska dit på söndag
Finns det Supramannen-Racing.com dekaler där att köpa? mvh/niclas
|
|||
|
|||
Citat:
Mvh Nikki |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vad ser du det på? |
|
|||
|
|||
hmm blir lite nyfiken... det står LARS K på en dekal... vad har den mannen installerat för roligt i bilen? :)
|
|
|||
|
|||
Då var hemma igen efter att Elmia mässan .
Massor med folk , så det var stor trängsel. Var inne och pratade med Rickard som hade sin senaste MKIV i montern. Han verkade trivas som fisken i vattnet . Smart lösning med luftintaget i höger helljus , för att snabbt kunna shifta från gata till race .... Krickes gamla silversupra fanns också i en monter , den ägs numera av en kille i f*****g Åmål. :lol: Samt ytterligare en Svart/grå från Karlstad. 3 st MKIV totalt ...inte tokigt alls . :D /Magnus |
|
|||
|
|||
är det nån som vet om rickards bil står kvar på måndag? och en fråga angående det där underbara luftintaget i helljuset :P finns det nån möjlighet att besigtiga bilen så utan heljuslampa alltså supran gissar jag på att det inte går för jag tyckte det såg ut som plast och det skall väl vara e.märkt glas men på tex en cossie eller en S2 med dubbeljussats där heljuslampan?
|
|||
|
|||
Rickard sa till mig att han skulle vara däe hela helgen så han borde vara däre på måndagen. Lampan är nog i plast tror jag US spec. finns fördelar med det ibland uppenbarligen ;-)
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
supramannen!!! | tore 95 tt supra | Teknik Mkiv | 10 | 2006-06-12 23:03 |
Hos Supramannen | Berka | Skitsnack | 2 | 2005-09-20 14:55 |
supramannen!!!! | jumjum | Allmänt | 4 | 2005-04-01 18:05 |
Var är Supramannen?? | beldin34 | Skitsnack | 5 | 2003-09-02 19:41 |
Supramannen.com | Tigerstorm | Allmänt | 14 | 2003-04-11 00:22 |