![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Det var mkt tråkigt att höra. Hoppas precis som alla andra här har sagt att det inte blir några sviter i efterhand i din nacke.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mycket tråkig läsning måste jag säga. Men tur är väl att du klarade dig så bra som du gjorde iaf. Hoppas det inte blir några bestående skador.
|
|||
|
|||
|
Jäklar va trist, hoppas du mår bättre snart, var exakt var det du smällde? Jäkla tur i oturen att du var så pass nära brandstationen, hoppas allt löser sig för dig...
|
|||
|
|||
|
Tråkit för dig som precis fått hem bilen me...
Tur att det inte gick värre för dig...
|
|||
|
|||
|
Krya på dig och hoppas allt löser sig till det bästa för din del..
|
|||
|
|||
|
Citat:
Och en anledning att bara ett fåtal personer får köra min supra ... Det räcker med en BPU med torsendiff i en kurva för att ställa till det ordentligt för en oerfaren... Många har aldrig fått totalsläpp på bakvagnen förrut och agerat därefter ... Mina gamla rally erfarenheter har hjälpt mig enormt då man hamnat i situationer som man inte räknat med ... Många tror att det bara är att sätta sig i en högprestanda bil , köra ut på nöjesfältet och gasa ... Viktigast är att du förhoppningsvis kommit undan bestående skador ... mvh /Magnus
|
|||
|
|
|||
|
Hoppas du klarar dig ifrån kroniska nacksmärtor. Riktigt tråigt och höra :(
Kan få en hel vecka förstörd då jag sett eller vet om en krocka supra. Riktigt tråkigt det med :cry: |
|
|
|||
|
|||
|
RIP yellow beuty
Hoppas som sagt att det ordnar sig för dig. |
|
|
|||
|
|||
|
Som sagt skönt att du klarade dig , bilar finns det gott om du har bara ett liv .
|
|||
|
|||
|
Verkligen trist, men somsagt, tur att du klarade dig så bra som gjorde, bilar finns det fler av...
/Richard
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| jaha då blir man 31! | Bobban | Skitsnack | 14 | 2006-07-21 04:33 |
| Varför blir det så här? | zammpa | Skitsnack | 2 | 2006-03-31 02:16 |
| Japan-Spec Supra blir "Vänsterstyrd" | Tigerstorm | Allmänt | 24 | 2004-12-21 21:13 |
| hur går det med Menhginins Supra, blir det nåt Birca? | RS2 | Allmänt | 2 | 2004-04-26 17:24 |
| En supra blir till i 3D | munkY | Allmänt | 8 | 2004-01-19 14:15 |