![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Jag såg inte programmet, kan någon berätta lite vad det handlade om?
|
|
|
|||
|
|||
|
Någon som har det rippat? som kan skicka det till mig?
|
|||
|
|||
|
T-rex tog orden ur munnen på mig.. allt var så j*vla patetiskt.
|
|||
|
|||
|
Avsnitt 3
Måndag 20/3: 20.00 Repris: Lördagar Det lär släppas på nätet inom ett par dagar. ”Vi leker med döden – och älskar det” Jenny, 26, är en småbarnsmamma i Tumba utanför Stockholm som brinner för att köra streetrace. Streetrace går ut på att komma upp i så hög hastighet som möjligt på kort sträcka, och köra den sträckan mot en motståndare i en annan bil. Streetrace är olagligt eftersom det anses som farligt, men Jenny har inga planer på att sluta med streetrace eftersom hon är beroende av adrenalinkicken det ger henne.
|
|||
|
|||
|
Go TEAM JENNY :?
|
|||
|
|||
|
Hahaha, för att spara vikt lät dom henne köra!?! Men kjolpaketet då? Neonet då? Inredningen osv.
Killen som hon mötte upp i garaget (eller vad det nu var för ett ställe) tittade på den dit-trailade vetten och sa: Ja, den där ser ju inte snäll ut. Hahaha. |
|
|
||||
|
||||
|
haha, jag såg bara lite i slutet, men det jag såg var ju otroligt underhållande :roll:
måste nog kolla reprisen på lördag hihi Måste bara säga hur mycket jag hatar neon!!!
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Det var helt klart pinsamt .... fler ord behövs inte :shock:
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vad har jag gjort? *ont i magen* | Tr1Me | Allmänt | 11 | 2006-12-08 18:32 |
| Vad personen gjort | Defqon | Allmänt | 21 | 2005-12-09 01:06 |
| vem tar bort inläggen? | turbo_joel | Allmänt | 4 | 2005-12-01 19:10 |
| Hur skulle du ha gjort? | Defqon | Skitsnack | 25 | 2005-03-11 19:07 |
| Sundis har gjort klar filmen från Lazzat finalen 25/9 | Rainman | Skitsnack | 4 | 2004-10-01 12:07 |