|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Hur vill DU att forumet ska se ut?
Hur vill du att forumet ska se ut?
Vilka färger, storlek, text....osv... Vad saknas, vad ska bort...? Jag personligen föredrar lite mörkare färger och ljus text, det trivs mina ögon bättre med, och större text! Och när man quote:ar någon så hamnar det i vita inramningar...inge fint eller kul, tycker jag! Vi får se vad Rickard tycker om det här! Det är ju ändå han som bestämmer! :mrgreen: Få höra lite förslag nu ! /Reine |
|
|||
|
|||
En grej som jag ser som viktig är att man har minst 2st aktiva medlemmar som kan sköta forumet osv. Dessutom är det väldigt viktigt att man inte bara har 1 person på toppen, det blir lite tryckt känsla då tror jag.. Ser iof att rainman är o tassar runt på något forum tyckte jag, när jag tittade lite snabbt tidigare, vilket är bra :)
|
|
|||
|
|||
Mina ögon trivs också bättre med mörkare bakrund och ljus text det gamla supramannen.com var väldigt bekvämt om man kan uttrycka sig så
och en bild längst upp är ju en klassiker vid det här laget
|
|||
|
|||
Ett fotoalbum, en snygg forumbild - jag gillar SubSilver som det är annars.
Avatars o smileys spelar ingen roll för mig.
|
|||
|
|||
Citat:
Tycker färgerna blir lite trista om de blir svart bakgrund osv, precis som många andra bilforum tycker jag. Gillar som det är nu med andra ord :lol: |
|
|||
|
|||
Mmm..
Håller med tidigare inlägg.... mörkt å mysigt ska det vara :roll:
|
|||
|
|||
Förresten
Borde det inte läggas till lite fler rubriker, typ Off-topic m.m. Jag kanske bara är van med supras.nu, men det är ju lite tomt just nu tycker jag :cry:
|
|||
|
|||
Tjo! jag vill gärna ha en avdelning där vi kan speca intressanta träffar och evenemang! typ:
12/6 19.00 Drive in Bio i Surahammar: Fast and the Furious 2 12/6 21.00 Däckbränning och kafferep hos Masa
|
|||
|
|||
rubriker....hmm....tycker de finns lagom med sådna här :lol:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny på forumet. | supra _ante | Allmänt | 7 | 2006-09-10 23:41 |
Nån på forumet? .... | iceman_21 | Allmänt | 7 | 2006-07-26 14:09 |
Hur gör jag om jag vill köpa en supra på forumet? | Kevin | Allmänt | 1 | 2006-06-04 23:38 |
Ny på forumet...... | 996 Bi Turbo | Allmänt | 11 | 2006-01-21 12:24 |
Ny på forumet | MREX666 | Allmänt | 28 | 2005-08-28 20:45 |