![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Håller på o koppla in mitt nya bränsle system
Alltså typ bränsle systemet som boostlogic har är ju med 1 st matar ledning. Skall jag plocka bort orginal matarledning eller kör man dubbla? Både orginal och Den stålspunna ledningen? Jag har nämligen alla grejer för att koppla in detta. Retur ledningen som sitter orinal tänkte jag använda då de e inte är nått tryck där eller så. Borrar man ett hål i tankstationen baktill i skuffen och sätter den snygga "blåa" genomföringen där ? har sett många som behåller orginal ledningen. Hur skall man enklast göra detta jag bifogar en bild. |
|
|||
|
|||
![]() På bilden sitter ju både orginal ledning med filter kvar samt att dom dragit en extra ledning?
Ska man sedan dra ihop detta i ett t-kors o sen ihop med Fuelrailen? Btr.en sitter ju på returen? |
|
||||
|
||||
![]() ser rätt ut på bilden
|
|||
|
|||
![]() Okej så man ska alltså behålla Orignal ledningen+ den nya stålomspunna ledningen?
så man får dubbla matarledningar. Och sen drar man ihop detta i typ ett Y kors? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Center retur till regulatorn
|
|||
|
|||
![]() Aha jag gjorde på ett annat sätt jag har pluggat mitten anslutningen och gått in med matningen i ena sidan och retur i andra men det kan väl inte spela någon roll?
Är ju lättare att komma åt allt då de sitter på sidorna oså. Jag kommer inte köra med mer än 600hk så de borde väl räcka. Föressten ligger ni hemma med orginal bränsle filter? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
bättre att köra 500hk per sida, och köra som det är tänkt
|
|||
|
|||
![]() Okej. då vet jag men det borde ju pressa effekten ur pumparna till bra jäkla mkt effekt även om man kör trycket från båda in på ena sidan o ut på andra.
|
|
||||
|
||||
![]() Pumparn akommer snurra lika mycket fördet
|
|||
|
|||
![]() Yepp exakt:)
Tack för svaren:) Men hade ni hemma några orginal filter? |