![]() |
|
|||
|
|||
![]() Här är lite bilder på min bil,köpte den i januari(US spec).
Håller på att montera ihop den efter lack,blev lamborghini gul pearl. Har köpt seibon kolfiberhuv,rmm vinge med kolfiberplan och en hks frontlip i kolfiber samt vita blinkers fram och på sidorna och vita positionsljus fram o bak och 98ans bakljus. Tror det kommer att bli bra,skulle bara ha några feta fälgar nu. Motorn ska tillbaka original så länge(snart sommar). En hel del arbete framför mig nu,men ja har väl ett par månader på mig innan det är sommar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ska bli kul att se hur det slutar ...
|
|||
|
|||
![]() Med tanke på hur jävla dåligt det går för mig att lägga in bilder kan det väl bara bli katasrof hehe. Jag och datorer går inte ihop.
|
|
|||
|
|||
![]() Hoppas du e bättre på bilar då
![]()
|
|||
|
|||
![]() Var det JK som stod för lacken ?
Bor du i närheten ?
|
|||
|
|||
![]() Jkr lacka bilen ja.Bor i Bengtsfors
|
|
||||
|
||||
![]() Älskar den färgen, väldigt bra val måste jag säga.
![]() Ser ut att bli fin fint dehära... Fast du måste nog lära dig att ladda upp bilderna bättre som du själv nog vet *ler* :D Lycka till med arbetet, fin bil. Ska bli kul och se ditt projekt... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite bilder från Gatebil/// Mycket Bilder !!!! + lite OT | Phantom | Allmänt | 63 | 2006-09-22 21:29 |
lite nya bilder på min NSX 2 till bilder med fälgar på | Kevin | Allmänt | 20 | 2006-04-06 20:44 |
Bilder: Lite bilder på bilen min | Phantom | Allmänt | 11 | 2005-12-12 11:41 |
Lite nya bilder på min bil (nu med flera bilder) | BPUad | Allmänt | 31 | 2005-10-10 23:18 |
Lite bilder här med... | Johnny | Allmänt | 14 | 2003-06-23 08:40 |