![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Undrar om man kan koppla in typ sin bärbara dator och "programmera om" bilen. Typ styra laddtryck, soppatryck, eller finns färdiga program att tanka över.
Sen skulle det va schysst o få upp information om bilen i en logg fil. |
|
|||
|
|||
![]() Antar att det är en orginalare.
aldrig hört talas om nåt sånt möjligtvis självdiagnostik box då ehh! skaffa dig ett häftigt ems så kan du ändra titta logga leka hur mycket du vill
|
||||
|
||||
![]() Finns ej
|
|||
|
|||
![]() Har letat runt lite på nätet nu för att få fram information om EMS.
Men vad jag fattar så är ju EMS det jag är ute efter, eller? Du kopplar till datorn och kan styra massa saker? |
|
||||
|
||||
![]() EMS= Elektronik Mangament system alltså styrsytem alla Motec, Autroni, AEM, Haltech,mm,mm
Du kommer inte in i mkivens box på det sätt du vill
|
|||
|
|||
![]() EMS kan kun anbefales...
2 af mine kompiser her i danmark køre allerede med det på deres mkIV`s Og de køre bare BRA... ![]() jeg har også invisteret i en AEM ems til min! mangler bare at finde en blok, så er jeg godt kørende... 8)
|
||||
|
||||
![]() Men passa er nån grad fel på tändningen så kan ni handla ny motor igen, ett är bra men tillåter mer justering vilket kan leda till mer fel
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
s: bärbar dator | Nalle-74 | Delar | 1 | 2005-08-09 19:01 |
Hur för man över bilder från SE T610 till dator? | -FW- | Skitsnack | 6 | 2003-06-13 12:58 |