![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mycket bra tid Björk!!! Synd att man inte fick se dig köra på gatebil bara.
|
|||
|
|||
![]() Ja det vart ett första test med bilen. Det gick ju hyffsat bra.
Första repan nånsin 10.56 och 221.5km/h, lugn smygstart. Andra repan för lågt startvarv och en låg 11. Till tredje repan höjde jag laddtrycket. Jag fick en lite bättre start. Bättre tid på 201m och 8km/h högre fart vid 201m men vad gör pundarhuvet då... Jo jag lägger i 6an istället för 4an och bilen blir ju helt orkeslös... 10.80 och 184km/h Sen bar det av hemmåt och vidare till Norge på söndagen och det vart inte så mycket körning men uppåt 20 varvs sladdande iaf. Packade bilen med däck igen och åkte hem. Det blev ca 120mil med bilen i helgen och den fungerar felfritt. Jag rörde inte en skruv förutom den till wg och hjulmuttrarna =) Bilen har jag mappat för macksoppa så jag kör på v-power 99okt. Samma mapp och bränsle på gatan, banan och på strippen. Full inredning, AC och stereo. Det är skoj med suprorna att dom håller så bra som dom gör, och även fast den här är mycket mindre modifierad motormässigt än min gamnla volvo så går det mycket fortare och håller mycket bättre.
|
|||
|
|||
![]() ge mig en bitch slap! nästa gång vi ses för min besserwisser attityd
![]()
|
|||
|
|||
![]() Grymt imponerande Björck. Måste finnas lite reserver i fall du skulle mappa med race fuel?
|
|
||||
|
||||
![]() Synd att jag o robin inte såg dig på rudskogen!!!!
Men vi åkte hem efter breisladd....och all körning på söndag är ju efter 15:00 så. Synd att det inte kom upp fler svenska supror. Va bara jag o robin där på lördagen. STORT GRATTIS TILL DEN MYCKET IMPONERANDE TIDEN PÅ STIRPPEN BJÖRCK. Snabbaste Jap.Spec i Sverige någonsin?? eller e jag hlt fel ute nu?? |
|
||||
|
||||
![]() Nice Björk
Men du ska se att inte kommer hålla så bra om du presser henne så på vanlig mack soppa...
|
|||
|
|||
![]() Inte dålig tid, på första försöket dessutom Grattis!
Vad kör du för ladd? mvh Mattias |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har kört endel streetrace, bankörning 2-gånger, mycket gasa hemma och över 300km/h många gånger så bilen har jag pressat hårt. Även kul att lastbilsturbon klarat sig hittils. APU: Tack. Jag laddade 1.9 på stippen i lördags.
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men det är din bil och din maskin, va som sagt bara ett råd...
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Manuell låda till mk3? | SupraDanne | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 3 | 2006-10-17 22:23 |
dyrt,krångligt att byta till manuell vxl låda?? | kandevik | Teknik Mkiv | 4 | 2006-09-12 20:50 |
K: Manuell låda Supra MKIII (R154) | Dejvan | Delar | 0 | 2005-08-10 00:59 |
6 trinns manuell låda til mkiv | Toyparts | Delar | 9 | 2004-10-04 17:16 |
Ur led är tiden ... | SupraMagnus | Allmänt | 3 | 2003-04-25 10:27 |