![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Ja då ska väl jag göra en lite tråd om mitt nya projekt istället för att ligga kvar i Vaaah`? så billig`? MKIV - Tråden ;)
Bilen är alltså en Toyota Supra MKIV -93.. Den är Importerad av SMR från Japan och är byggd av Skipper och var senare deras Demobil. Som synes utrustad med en del extra detaljer ;) Lägger ut två bilder nu, mer bilder och resten av all fakta kommer efter helgen.. Bilen premiärvisas för den stora massan på Mantorp nu i helgen... så se detta som en liten "Teaser"
|
|||
|
|||
![]() :) häftig bil hur mycket vässad är den?
va ska du göra hade tänkt?
|
|||
|
|||
![]() Du har pm!
|
|
||||
|
||||
![]() Grattis igen! Ser klart fin ut och är en *mycket* ovanlig bodykit!
Det enda jag skulle ändra är att byta på en modernare race vinge i kolfiber typ APR eller Top Secret för att behålla liknande look. Annars skulle en låg Abflug vinge sitta perfekt med (för att vara lite annorlunda bland allas RMM vingar).
|
|||
|
|||
![]() eller en rmm eller helt utan...
|
|||
|
|||
![]() En Do-Luck Carbon skulle sitta som en smäck ! Låg o vacker..
|
|||
|
|||
![]() Thomas T66: BPU"halvplus" ;) Får se vad det blir, men det lutar åt stereobygge som ett första steg..
swedemix: Tack Tack :) joo jag har inte sett någon annan bil som haft det faktiskt.. Bilder på dessa vingar ? lange: Utan vinge kommer ja inte att köra.. tycker dom ser så nakna ut.. O_o: Bild på denna ?
|
|||
|
|||
![]() Fin bil du fick hem :D ,är det orginal färgen?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Projekt:- Samuels Supra MKIV. | Samuel_mkiv | Projekt | 146 | 2008-05-07 19:00 |
S:Toyota Supra MKIV -94 | Lövan | Bilar | 30 | 2005-08-25 13:39 |
S: Toyota Supra MKIV BPU -94 | Junior | Bilar | 18 | 2004-09-26 21:28 |
S: Toyota Supra MKIV -96 | l_mk4 | Bilar | 1 | 2004-07-01 12:19 |
S. Toyota Supra MKIV NA -96 | l_mk4 | Bilar | 7 | 2004-06-03 00:28 |