![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Fin Bil! Fina bilder!
![]() Men jag tror de hade blitt snyggare om ni hade tat bilderna precis innan solen går ner. tycker man ser bilen för lite. men cool foto plats!
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Nope jag e från Boden,
Nu sitter dock en kolfiber Trd vinge på, |
|
|||
|
|||
![]() Okej. Din bil är mer eller mindre en kopia på en Supra som rullar i Karlstad...trodde det var den först :)
|
|
|||
|
|||
![]() Aha okej:)
|
|
|||
|
|||
![]() hej ,det är nog min bil ni syftar på i karlstad. våra är väldigt lika nu när du fått på trd vinge.fin bil och fina kort.
mvh adde |
|
|||
|
|||
![]() Ja då är du den jag tänker på! Har sett den två gånger nu när jag varit där och trodde som sagt att det var denna som är på bilderna...sjukt lika :D
|
|
|||
|
|||
![]() tja jag slänger upp en bild på pärlan så kan ni jämföra,jag tycker dom är rätt lika iaf.tur att du inte bor i karlstad robin.=)det har förövrigt dykt upp en till silverfärgad här hoppas han väljer ett veilside kit.
mvh adde |
|
|||
|
|||
![]() Ja som ni alla ser...det är inte konstigt att jag blandade bilarna :D Snygga Supror ;)
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Robins supra mkiv:) | endastrobin | Projekt | 10 | 2007-08-01 21:53 |