handdator

Visa fullständig version : Vems Supror (borås)?

SupraPierre
2003-10-27, 22:18
Va uppe vid skadecenter i borås med min bil idag... och vad står det där ? Två feta MK4:or, en svart med TTE fälgar och en Silverfärgad med Anterafälgar... :jumpy:
Jaja... feta va dom iaf... :agree:

Junior
2003-10-28, 04:32
Lät inte så bra de där.. Skadecenter... Mk4... =/
Men jag förstår vad du menar.

nyman
2003-10-30, 21:29
Den svarta tillhör Björn Larsson här på forumet, den silvriga e jag inte säker på tror det finns 3st silvriga i Borås!

Björn Larsson
2003-11-25, 14:18
Jo, jag hade väl uppe min där och lackera fronten...blev påbackad för ett tag sedan :(
Men killen var sjysst och lämnade sina uppgifter så vi kunde lösa det ...

Är du säker på att den silvriga är från borås? vad jag vet så är det bara 2 st silvriga här, och den som stod där var ingen av dom....men det kan ju kommit en till

Björn

nyman
2003-11-25, 19:59
Jo, jag hade väl uppe min där och lackera fronten...blev påbackad för ett tag sedan :(
Men killen var sjysst och lämnade sina uppgifter så vi kunde lösa det ...

Är du säker på att den silvriga är från borås? vad jag vet så är det bara 2 st silvriga här, och den som stod där var ingen av dom....men det kan ju kommit en till

Björn

Det finns ju Daniel´s och den äldre tanten´s som e härifrån någonstans, sen fanns det iaf en till silvrig förra året som smälldes 2ggr och blev lagad på skadecenter, men den kanske e borta?

Daniel

Björn Larsson
2003-11-25, 20:10
tanten bor i sandared vet jag i alla fall :)

Ekman
2003-12-08, 13:48
Är ofta på båberg på sommaren o en gång såg jag följande supror på en o samma gång: Silversupra, 1 röd *Bateman?* 2 svarta 1 vit och 1 grå.. *phuu* 6 st MKIv på en o samma plats... lite kul var det....

fartblind
2003-12-08, 21:25
Den "grå" var min :D Japp, den gången hade vi en riktig supraorgie på båberg......dock vet jag inte vems den sista svarta var som körde där...

Bateman
2003-12-08, 22:41
Den svarta e en kille från Uddevalla som äger...
Han brukar vara i Båberg!
Vet inte om han håller till här?? Förmodligen inte..

//Björn

Ekman
2003-12-09, 11:01
Den svarta e en kille från Uddevalla som äger...
Han brukar vara i Båberg!
Vet inte om han håller till här?? Förmodligen inte..

//Björn

Det stämmer.. Min kusin som bygger bygger på en 635 körde mot han 3 ggr och blev bara en bilängd efter alla gånger när 635 var org men lättad.. Föresten säger killen att han ska ha 1000hk i den efter sommaren ;) Bateman hur går det med din?? saknade den på "stegen" på avslutningsrejset. och inte har jag åkt med än :evil: :D

Bateman
2003-12-09, 12:45
Hade gärna vart med på "stegen" men det var ju så hemligt med denna stege så man fick ju inte reda på det förrän man kom dit! :evil:
Å då satt 18" på.. :cry:

Den svarta som du skrev om e helt original, många som vart stolta över å kört ifrån han... E ju inte så värst många bilar som e snabba org!

//Björn

Ekman
2003-12-09, 18:30
Hade gärna vart med på "stegen" men det var ju så hemligt med denna stege så man fick ju inte reda på det förrän man kom dit! :evil:
Å då satt 18" på.. :cry:

Den svarta som du skrev om e helt original, många som vart stolta över å kört ifrån han... E ju inte så värst många bilar som e snabba org!

//Björn

Jo jag stod med båberg racing gänget o pratade sen ser jag dig köra bort :cry: men det blir nästa år med då ska jag kontakta dig det lovar jag...

Bateman
2003-12-09, 20:23
Ekman---> Låter bra! :wink:

//Björn