handdator

Visa fullständig version : Tokyo bilmässa=Supra???

U Lost
2003-11-09, 19:14
Tjenis

Jag läste här på forumet att den nya Supra MkV skulle möjligen premiärvisas på Tokyos bilmässa..Hur blev det med det?? Någon som vet?? Ser jävligt mörkt ut för jag har då inte hittat någon supra där....:(((

U lost

SupraMagnus
2003-11-09, 20:28
Det har spekulerats hur länge som helst om en MKV men enligt Toyota gick modellen i graven i juni 2002 .
Det finns så mycket rykten och bilder på MKV så man blir bara trött...
Nya Toyotan kommer antagligen att heta GT2000 ...
http://www.supramannen-racing.com/forum/viewtopic.php?t=602&highlight=
Min röda MKIV behöver dock inte vara orolig för att bli utbytt av en sådan :lol:

/Magnus

Thomas T66
2003-11-09, 21:02
Har svårt att tänka mig att Toyota låter subarus wrx:er härja likaså mitsubishis evo modeller, mazda rx8, honda nsx
samtidigt som europerna har hästkraftskrig för fulla muggar..blir nog nått vågar jag påstå!

U Lost
2003-11-09, 21:56
Halloj...

Ja du Supramagnus jag hoppas att du inte byter ut din pärla för du kommer u att ångra dig då juh.. :wink: Ska iväg på en långresa snart och sen så är det min tur att hitta en MkIV till mig när man kommer hem.

Vad gäller Sportbilskriget och Hk-kriget i europa så tror jag åxå att Toyota kommer att sparka ut en bil från deras monterings hall inom kort (2-4 år) Men jag tror inte den kommer bli så brutal som MkIV. Men vem vet???

Men jag bryr mig egentligen inte så mycket gällande om det kommer en uppföljare, för mig är MkIV:en det enda jag vill sitta i.

U Lost