handdator

Visa fullständig version : Supraträff i sommar!??

HenkeM
2003-11-10, 15:13
Intresset verkar ju finnas! :lol:
Kanske inte direkt för en seriös klubb, men att SMR-forums folket kan träffas och hitta på nåt.

När det börjar närma sig sommar kollar jag upp om det går att fixa till en flygbana med tiilstånd att köra på, vilket inte är helt omöjligt.
(inte bara köra rakt fram)?! Kanske ställa upp en konbana?

Vad sägs? :roll:

Thomas T66
2003-11-10, 15:38
Om alla bönar o ber så hoppas jag verkligen att mk3mannen alias nikorasu annordnar tredje upplagan av suprabeachparty :tongue(1):

träffar o sånt kan väl forumet samlas likväl som en klubb bara nån tar initiativet så är jag helt 100 på att det blir lika roligt :D

Nikorasu
2003-11-10, 15:40
Ingen som ska böna och be, kommer ta en funderare under vintern nu och se vad jag kommer fram till, blir säkert bra...

Thomas T66
2003-11-10, 15:48
Ingen som ska böna och be, kommer ta en funderare under vintern nu och se vad jag kommer fram till, blir säkert bra...

hoppas verkligen inte du ska tänka så mycket det är väl självklart att det blir tredje upplagan...
det var ju så hilmla trevligt nu i sommar dynon va ett kanon initiativ
trevligt folk lite fler bara skulle ju inte skada *host* Stockholm*host*
bortsett från dem som åkte eloge!!
ser verkligen framemot ett sbp till försommarn!

HenkeM
2003-11-10, 15:55
Om alla bönar o ber så hoppas jag verkligen att mk3mannen alias nikorasu annordnar tredje upplagan av suprabeachparty :tongue(1):

träffar o sånt kan väl forumet samlas likväl som en klubb bara nån tar initiativet så är jag helt 100 på att det blir lika roligt :D

Precis så menade jag :wink:
att forumet kan köra nåt ihop. Jag ska nog kunna fixa flygbana med tillstånd och allt. Dock utan publik :?

Thomas T66
2003-11-10, 16:19

Precis så menade jag :wink:
att forumet kan köra nåt ihop. Jag ska nog kunna fixa flygbana med tillstånd och allt. Dock utan publik :?

härligt :D

Nikorasu
2003-11-10, 16:47

hoppas verkligen inte du ska tänka så mycket det är väl självklart att det blir tredje upplagan...

Kul att det uppskattades =) Sånt som motiverar en att fortsätta...

Thomas T66
2003-11-10, 16:55

Kul att det uppskattades =) Sånt som motiverar en att fortsätta...

:D bra ta åt dig!! det är du värd det är ju kanon att nån ställer upp för oss tokar! tror dem flesta som har varit där verkligen uppskattar det o kommer säkerligen igen om tillfälle bjuds..... :lol:

det börjar ju bli dags nu att planera upplägg :D

Nikorasu
2003-11-10, 17:16
:D ...

Thomas T66
2003-11-10, 17:33
:D ...
:jumpy: :jumpy: :excited:

Rainman
2003-11-10, 18:50
http://www.supraforums.com/forum/images/smilies/boobies.gif

Fonz
2003-11-10, 19:52
Jag känner nog merparten av de som (aktivt) kör 3000gt här i stockholm och även en del i övriga landet, jag måste bara säga att det är en jäkligt bra sammanhållning i det gänget...inte bara på sommaren...
Nog skulle man kunna styra ihop en seriös supraklubb och hitta på lite saker tillsammans...eller?

Thomas T66
2003-11-10, 20:03
Jag känner nog merparten av de som (aktivt) kör 3000gt här i stockholm och även en del i övriga landet, jag måste bara säga att det är en jäkligt bra sammanhållning i det gänget...inte bara på sommaren...
Nog skulle man kunna styra ihop en seriös supraklubb och hitta på lite saker tillsammans...eller?

varför inte ?? alla skulle ju kunna peppa niko o hans polare till att hitta på nåt nu till sommarn undersommarn skulle man ju kunna träffas vid alla dem stora träffar typ sdc bilsport dylikt ha ett plats där vi kan ställa bilarna koka kaffe grilla.... stå o snacka bilar titta på bilar pimpla kaffe äta gott tycker jag låter prima sen på sensommarn så kan man ju avsluta med nåt skoj partaj eller nått...

tycker jag låter fint iaf

Supramannen
2003-11-10, 20:43
Behöver väl inte va en klubb för att göra grejer

Är väl bara att SM folk styr upp nått och träffas

Fonz
2003-11-10, 20:50
Nä, behöver inte alls vara så seriöst...tycker bara att det skulle vara kul att träffa lite annat suprafolk och "ljuga" och gasa lite tillsammans :nod:

SupraPierre
2003-11-10, 21:27
Skulle absolut vara kul... säg till när "träffarna" börjar... :agree:

Thomas T66
2003-11-10, 22:25
Nä jag vet inte hur intresset är för en klubb tycker forumet räcker väl gott o väl till med 5-600 medlemmar :D

Nikorasu
2003-11-11, 01:54
Är inte direkt intresserad av någon form av klubb, onödigt komplicerat, enklare att sätta datum, dra ihop folk, och ha kul, behövs ingen klubb för det...

-FW-
2003-11-11, 08:53

Klart man ställer upp, trots att man varken kör Supra eller MR2. ;)

Thomas T66
2003-11-11, 14:53
Hihi cossien va ett udda inslag :D men trevligt det också :tongue(1):

-FW-
2003-11-11, 15:36
Ska ta mig till nästa party också fast kanske gömma mig lite mer. Det är ju faktiskt inte för min skull alla kommer dit. Lite kan man kanske skylla på Rickard C som säljer delar till Cossies så en viss anknytning finns det ju. Det var ju hur skön stämning som helst så det är definitivt värt det! :D

HenkeM
2003-11-11, 15:42
Ska ta mig till nästa party också fast kanske gömma mig lite mer. Det är ju faktiskt inte för min skull alla kommer dit. Lite kan man kanske skylla på Rickard C som säljer delar till Cossies så en viss anknytning finns det ju. Det var ju hur skön stämning som helst så det är definitivt värt det! :D

Självklart är väl alla välkomna :agree:
Men det som är grejen är först och främst att Suprafolk kan träffas.

-FW-
2003-11-11, 15:45
Självklart är väl alla välkomna :agree:
Men det som är grejen är först och främst att Suprafolk kan träffas.

Jo precis. Vem vet, man kanske åker Supra nån gång i framtiden... ;)
Jag är ganska intresserad av dem utan att äga nån, tycker det är tokballa bilar med imponerande potential. Sen att se Rickards mästerverk är ju inte fel. :)

Nikorasu
2003-11-11, 16:43
Roligaste inslaget sist var den röda Starleten med Japanarna i som kom in irrande vid uppsamlingen, trodde gubbens ögon skulle poppa ut som han glodde haha, hur härligt som helst =)...

Thomas T66
2003-11-11, 17:59
Se bara goda minnen o härliga kommentarer... :D
nikorasu kom igen nu :wink:

NorrlandsGuld
2003-11-11, 22:35
Varför inte dra ihop lite Suprafolk nu till helgen, säg på lördag å ta en öl!