handdator

Visa fullständig version : "Fuzakeru2" (Supra) mini clip

swedemix
2003-11-11, 21:33
Hittade detta gamla mini video clip:
http://www.webshopllc.com/swedemix/stuff/vids/FuzakeruVer2_TEASER.zip
Där är lite eyecandy på några utav våra bilar
och en auto BPU krossa en 996 Turbo Porsche.
Vi frågade honom om bilen och han skröt om
hur snabb den var...:roll:

Jag hade tagit väck ljudet sedans detta var ett
demo clip och brukade sälja den långa Fuzakeru
versionen(~15min) med ljud och bättre kvalitet
till dom som beställde.

I vilket fall, beställ *INTE* längre! PO boxen finns inte
mer, och email addien är också död. Bara trodde att
det skulle vara skoj för er att se clippet innan jag
tar väck det.

Enjoy!

suprasam
2003-11-12, 14:21
Tack swedemix det värmer alltid att se en Porsche få pisk :-)

SupraPierre
2003-11-12, 15:16
Nice film, finns resten av filmen nånstans ? någon som vet vilken låt det är som är med i filmen ? :wave:

swedemix
2003-11-12, 16:37
Jag gjorde miniclippet, gjorde också den långa filmen som denna var reklam för. Jag gjorde den första 02 och den andra I början utav 03. Dessa två långa filmer är ~14-15min med 3 trance låtar och är enorm i storlek och kan inte downloadas så folk fick dom genom att jag skickade/personligen gav ut dom på meets. Filmerna var mest bara för alla kompisarna som ville se sina bilar i action, och jag ville inte sälja dom "på riktigt". Dom långa videon hade clip från MIR(Maryland International Raceway) tävlingar, supra meets, dyno, och lite körande omkring med kompisars sups, motorväg's pulls mm. Vi får se, kanske gör än en till(har nog med ny film) men troligen inte. Har inte tid.
Låten i miniclippet om jag kommer ihåg rätt är: Plastic Boy - "Silver Bath". (Dom längre filmerna hade också en låt lista i slutet utav filmen.)

Tigerstorm
2003-11-12, 16:44
Hum hur kan det komma sig om dom var:

Dessa två långa filmer är ~14-15min med 3 trance låtar och är enorm i storlek

En kvarts film kan väl inte vara så stor?

Vilket format är dom komprimerade i?

Mvh

Martin

swedemix
2003-11-12, 17:06
Brydde mej inte om storleken sedans dom inte var gjorda för downloading. Ville ha max bild kvalitet istället. Kommer inte ihåg vilka resolution nummer jag använde i editing programmet.

Jag ska se om jag kan få upp den långa "Fuzakeru Ver2" monstret online och någon annan kanske kan host'a och göra den mindre?

SupraPierre
2003-11-12, 17:14
Vore jättekul om du kunde fixa så att man kunde se den längre verisionen... :jumpy: