handdator

Visa fullständig version : Drömmar.....

WingsWest
2003-11-17, 19:44
började tidigt med intresset för just denna modell MKIV pengar sparas trots att åldern inte är inne.. :roll: men va ska man göra när man gått och blivit frälst?

största önskningen nu är ju självklart att få åka skönheten, vilket jag inte fått göra men allt annat sitter man och pluggar som en TOK!
forumet har verkligen varit till största hjälp!
sen vill jag hälsa och önska Matte "Junior" lycka till i sitt projekt!
kan knappt bärga mig tills man får se skönheten till sommarn.

om man kliver upp klockan 2 halv 3 på natten och slänger sig på cykeln för att en polare som är ledig ringer och säger att en MKIV står parkerad en bit ifrån honom, sen när man anländer så är den borta med vinden eller mest troligt tvärtom :twisted: vid det ögonblicket tänkte jag verkligen "va håller jag på med?" upptäckte att Supran är så otroligt mycket mer än bara en bil! är en livstil du lever livet med den, eller den lever livet med dig!. sedan "Norrlandsguld" hoppas du ser detta.. dagen jag såg din bil när man som vanligt gick den långa promenaden från "Pressbyrån" till "Norrlands Ringcentral AB" vid I20 "Hissjövägen" med Fastcar Magazine i handen, en varm solig sommar dag.. tyckte jag såg nånting som skimrade. ser nånting som börjar röra sig smått zickzack över vägen och hör ett underbart motorljud.. kisar smått med ögonen för att verkligen se vad det är.. sen rullar den förbi! *rysningar* kom ihåg att det första jag sa efteråt var "Mamma" :oops: men killar ni har 2 helt fantastiska bilar! önskar bara att man fick se dom lite oftare.. :wink: sen om nån av er andra supraägare har lust så får ni gänra sända lite bilder på era MIKV's är väldigt tacksam över det jag kan få.. bara för att släcka lite törst innan man går in "Deprisionstiden"

jaa va väl lite av dom stunder jag lever för här i livet.. :wink:

Junior
2003-11-17, 19:54
Man tackar och bockar! :D
Står i garaget och glänser, nypolerad.. ;)

WingsWest
2003-11-17, 19:59
"Junior" :D sluta fresta, kärleken är för stor! :oops: tänk att få vandra in i varmgaraget och bara avnjuta formerna varje dag! måste va helt underbart, snacka om att komma till sjunde himlen! :wink:

skulle va kul om ni kunde sända bilder (om ni har lust att dela med er av erat ögongodis till en frusen liten stackare :cry: ) E-mail adressen lyder följande :Piff_puff@hotmail.com

NorrlandsGuld
2003-11-18, 00:21
*garv*.. ja nog är de så när porr man kan komma med kläderna på!

Men som du säger så kommer sommaren tillbaka!