handdator

Visa fullständig version : need for speed underground!!

suprafreak
2003-11-23, 14:47
nån som har spelet elr nån som vet var man kan få det!????? har provat demot och det verkar vara det hittils bästa bil spelet som kommit!! prova det ni som inte har det!! går att köra streetrace och mycket mera!! styla och trimma hur man vill!! och det bästa supran finns där + skyline mm !!=) :twisted:

Strykis
2003-11-23, 15:13
ah ska ladda hem det asap!! 8)

Robban
2003-11-23, 15:18
Grymt spel måste skaffa det direkt kom i torsdags... :P :P

suprafreak
2003-11-23, 15:27
jo! skulle va kul om man nu skulle kunna få det genom nätet slippa köpa det!! :D om ni får tag på det så kontakta gäärna mej! ni som vill ha demot så gå in på ea games hemsida där finns det!! :D

Junior
2003-11-23, 17:21
Håller på att dra hem de nu men jag fick så dålig hastighet... ligger bara på strax över 100.. =/

En kompis till mej undrar om imprezan finns me i spelet, nån som har hela som kan säga?

suprafreak
2003-11-23, 18:01
HAR BARA DEMOT OCH DÄR SER JAG INGEN IMPREZA!!! MEN DOM MAN KAN SE I DEMOT E !! SUPRA/ NYA SKYLINE TROR JAG / VANLIGA SKYLINE/ ECLIPSE MM!!!!! ALLA VFRÅL STYLADE !!=) MEN DET STÅR ATT DET SKA FINNAS 20 MÄRKEN ATT KÖRA MED!!! MVH PATRIK!

turbotomas
2003-11-23, 20:15
Tjena!

Spelet är grymt kan jag säga. Finns hur mycket som helst att race och styla med. Har själv Xbox versionen som saknar replay funktionen helt. Vet ej om detta gäller alla andra också?

Subarun finns med och låter gott.....mums...

Mvh, Thomas

WingsWest
2003-11-24, 10:09
Joo kan säga att spelet är mycket grymt! fina detaljer osv skit kul.. kan sitta flera timmar framför det! :twisted: och supran AHHHHHHH!!!!! kan styla, tuna, köra ruskiga effekter och känsla i det! finns gott om märken osv osv.. så KÖP, TANKA!!! You wont regret it!! :wink:

Junior
2003-11-24, 13:46
Tanka hem de igår.. Jag satt me spelet i 6h i sträck så jag är då helnöjd me de. Ganska 2fast 2furious inspirerat.
Tycker de va grymt läckert att köra ett dragrace, grym känsla, speciellt med lustgasen! :D

Bara lite kasst tyck jag att min Mazda Miata går mycke hårdare än imprezan även fast jag flyttar över allt trim till den. Men, men.. Kanske finns flera versioner av den. Jag mötte en supra igår! :D Hoppas den kommer gå hårdare när man kan byta in annars blir jag fan besviken på spelet.

Roligast i hela spelet är ju helt klart "drift" :mrgreen:

suprafreak
2003-11-24, 15:45
nån som kan hjälpa mej få tag i HELA spelet!! blir snart galen! ?? hittar bara cd 1 osv o demo=(