handdator

Visa fullständig version : www.toyotaclubsweden.com

KristianAE86
2003-12-02, 02:16
hej på er...

detta skriver jag som träffansvarig inom toyotaklubben. & jag har svårt för att tro att detta "krockar" med www.supramannen.com

Jag är lite nyfiken på hur många av er härinne på www.supramannen.com är medlemmar i Svenska TOYOTA klubben ? jag vet att Richard & Menghini, Krutis & några till är reggade hos oss..... men vilka fler ?

Som träffansvarig inom TCS så kan jag meddela er att från och med i slutet av december månad 2003 så är det möjligt betala för att vara medlem inom TCS.. vi tar alltså steget fullt ut till en registrerad märkes-klubb - fron vad vi tidigare var, en bil-community.

Medlemsavgiften är ej spikad ännu tyvärr.

Betald medlemsavgift innebär klubbträffar, bankörningar, strippkörningar, studiebesök, rabatter hos företag inom "bil-sverige" m.m allt vad NI som medlemmar anser är lämpligt.

Titta in på www.toyotaclubsweden.com är ni snälla......

MVH/
.......Kristian Hesselmark - Träffansvarig TCS 2003

Thomas T66
2003-12-02, 13:31
:D jag är medlem

BBB zooloo
2003-12-02, 14:38
jag är medlem men inte speciellt aktiv där

mvh zooloo

Nikki
2003-12-02, 20:47
Samma här... medlem men inte så himla aktiv där...

Mvh Nikki

SupraMagnus
2003-12-02, 20:59
Samma här ..medlem men inte så aktiv ...
Vad gäller ex. supra så finns kunskapen på supraforumen ...
Det är mest celica/corolla snack på TCS ...
Inget fel med det men det är inget som jag brinner för direkt ...
Min åsikt bara ...

/Magnus

Fonz
2003-12-02, 22:35
Är oxå reggad där...kan bli intressant om det ordnas banträffar...

Junior
2003-12-03, 17:20
Reggade mej igår... Bara för att... Tror inte jag kommer "hänga" där så mycke

Rollax
2003-12-03, 18:17
[quote="KristianAE86"]hej på er... Jag är lite nyfiken på hur många av er härinne på www.supramannen.com är medlemmar i Svenska toyotaklubben
MVH/
.......Kristian Hesselmark -

Hejsan
Om du menar deom som brukar besöka sidan då och eller registrerade medlemmar så är det ju bara att skriva ut "memberlist" här och jämföra med "memberlist på TCS Där det ju iofs finns två listor men ta inte den forumlistan utan den med "medlemmar" i höger frame på första sidan
http://www.shellkonto.nu/tcs/mem.php
Hoppas ju att alla har samma "nickname" på bägge ställena
>RoL< >Jag är med både här o där>