handdator

Visa fullständig version : Mellandags Lektyr

Thomas T66
2003-12-28, 22:14
:lol: tänkte bara länka upp lite fräscha supror nu så här medan man fortfarande kämpar med att smälta all jul mat :wink:
fina bilar är det iaf som så många kanske inte känner igen :D

www.xtrememotorwerks.com
www.batlground.com

klicka vidare till respektives racecar sektion :D

SupraPierre
2003-12-28, 22:17
:lol: tänkte bara länka upp lite fräscha supror nu så här medan man fortfarande kämpar med att smälta all jul mat :wink:
fina bilar är det iaf som så många kanske inte känner igen :D

www.xtrememotorwerks.com
www.batlground.com

klicka vidare till respektives racecar sektion :D

understa länken funkar inte... :(

Thomas T66
2003-12-28, 22:21
:( nedrans då den borde göra det sidan kanske ligger nere för till fälllet eller något sånt?

SupraPierre
2003-12-28, 22:25
:( nedrans då den borde göra det sidan kanske ligger nere för till fälllet eller något sånt?

Kanske den är... men fin fina bilder på översta länken... lätt den snyggaste looken en supra kan ha... :D :D :D

Thomas T66
2003-12-28, 22:29
hihi ser att vi har liknande smak :biggrin: lite bättre finish på inredningen bara så had man kunnat rulla runt bekvämt på gatan också kanske?.. 8)

batlground bilen är nåt liknande kör 9.28@148 alltså porrig bil den med :P

SupraPierre
2003-12-28, 22:32
hihi ser att vi har liknande smak :biggrin: lite bättre finish på inredningen bara så had man kunnat rulla runt bekvämt på gatan också kanske?.. 8)

batlground bilen är nåt liknande kör 9.28@148 alltså porrig bil den med :P

Lätt att vi har... inte stora fälgar, med mkt gummi å inte en massa onödig plast på den... frontläppen som sitter på borde dom gjort ifrån fabrik så snyggt som den sitter där... :D :wink:

Thomas T66
2003-12-28, 22:42
:mrgreen: läppen tycker jag är rätt nice men en avgjuten rmm läpp i kolfiber hade varit rätt najs också eller stillen fronten... :lol:
men bakfälgarna bräcker allt jag tidigare sett innan dem är riktigt snygga asså :D

Ferox
2003-12-29, 00:59
Mmmmm Mummsigt :D

SupraPierre
2003-12-29, 03:11
:mrgreen: läppen tycker jag är rätt nice men en avgjuten rmm läpp i kolfiber hade varit rätt najs också eller stillen fronten... :lol:
men bakfälgarna bräcker allt jag tidigare sett innan dem är riktigt snygga asså :D

Den bilen inger ett jäkla "VILL HA" begär... såå snygg...

Supramannen
2003-12-29, 11:45

Då ska du se våra nya :shock:

Thomas T66
2003-12-29, 19:43

Då ska du se våra nya :shock:

Detaljer tack!!!! :tongue(1):

"molded"?
kolfiber?
bomex eller rmm?

:D

Junior
2003-12-30, 18:49
JA! Detaljer låter fint! :D

Thomas T66
2004-01-08, 17:45
För er som är intreserade av att ge Menghini en match om snabbaste supran titeln kan jag meddela att xtrememotorwerks supran är till salu!!

98 Supra TT Street Tire Car 1250rwhp Must Sell
It is a 98 Twin Turbo Targa Top 6spd. The car now consists of:
VIN: JT2DE82A01002589
Engine:
97 TT Block & Crank
Crower Billet Steel Rods
JE Pistons (Compression Ratio/Undisclosed)
ARP, Main, Rod & Head Studs
97 TT Head
Ferrea 1mm Oversized Intake & Exhaust Valves
Ferrea Ti Retainers
Ferrea Valve Springs
Custom Bronze Magnesium Guides
HKS 272 Cams
Titan Motor Sports Cam Gears
Race Port and polish by Benson Auto Machine
Greddy Head Gasket
Custom XtremeMotorWErks Intake Manifold w/NX direct port set-up
Custom XtremeMotorWerks Exhaust Manifold/S400 Flange, Innovative 88mm S400 Frame turbo 5" exhaust housing, 4" 304 Downpipe with Hks Ti muffler
100mm Accufab/Adel wiggins Throttle body
160cc Injectors x6 with 17mm rail Aeromotive Regulator
Motec M48 Pro ECU w/ Motec CDI8 Ignition/ Custom Harness/ Wideband O2 Bosch 4 wire in Downpipe, 2 step rev limter
FLuidyne Radiator
XtremeMotorWerks Solid Motor Mounts
Greddy Oil Cooler with remote filter
Greddy 4 Row FMIC with custom 3.5"- 4" piping all wiggins clamps
Unorthodox Flywheel with XtremeMotorWerks Bell Housing Adaptor
Pro Formance Power Glide w/ SFI cases, straight cut gears, deep pan, Pro Torque Tranny Brake, B&M Pistol Grip Pro Stick Shifter 9" convertor 4,200 RPM Stall
Jerry Bickel Race Cars 4130 Chromoly Drive Shaft
XtremeMotorWerks Billet Tranny mount and Rear end Adaptor, rear end mounts
HKS Drag Coil Overs
20 gallon Fuel Sell (street use)
Weldon 2025 Fuel pump with all stainless fuel lines #12 & #10
Weld Racing Aluma Star 15/10 rear wheels with Weld Racing Aluma Star 2.0's in the front, front has Goodyear Eagles with BFG's 325/50/15 in the rear.
Paisley's Carbon Fiber Front Lip
Custom XtremeMotorWerks Hood Scoop
Greddy 60mm Electronic peak hold, recall gauges
Autometer boost gauge and 5" Pro Lite Tach with shift light
Sparco Mugello wheel and Evo 2 seats with sparco aluminum mounts
8 point roll cage with simpson window net
Optima Red Top, Moroso Battery Box, Power turn off on bumper
Moroso ROcker Switches custom dash plate
Greddy TVVC boost controller with Greddy wastegate
B&M big tranny cooler
Powder coated brake calipers with Braking Rotors and pads
All fuel,vaccume,oil, tranny hose stailess steal with earls hose ends.
This car is producing between 1150-1250 rwhp depending on boost pressure. (32-42)
Custom Midnight blue/black metallic paint, complete underhood, door jams, hatch jam, shaved gas tank door 7,500 paint job
I may missed a thing or two but you get the idea
Asking 85,000 Particial trades considered.
I have reciepts for over $100,000
***ALSO COMES with brand New Fikse Mach V wheels with Nitto Tires for street use
***Note I have all stock assesorys,ac, power steering, alternater, some stock interior panels, suspension ecu etc all goes with the car.
Pictures Can be found at www.XtremeMotorWerks.com click on race car then click on the supra.
E-mail XtremeMotorWerks@Yahoo.com

The car is still essentaily streetable and I have had it out on the street, Still has abs brakes and 20 gallon fuel cell for cruisin.

och Batlground sidan funkar igen :)