handdator

Visa fullständig version : Supramannen Racing parts ?

Anonymous
2003-03-08, 15:17
Du (supramannen) borde lägga upp vad du sälger på den här sidan ,
Alltså en fast infosida med bilder på olika produkter du sälger
och vad det kostar hemlevererat till Sverige
kanske inte allt (det skulle bli jobbigt för dig) men dom sakerna som det sälgs mest av T-ex Turboaggregat lösa och kit
intercoolers lösa och kit, Styrsystem,kopplings kit, filter kit och elektronik produkter mm
med lite smaskiga bilder
Jag garanterar dig att det skulle sätta lite mer fart på affärerna

Att bara referera till en länk eller hänvisa till Andras hemsidor är inte alls lika spännande dessutom saknas all info om hur lång tid det tar att få hem grejorna och vad slutpriset blir i Sverige

Jag vet flera som inte handlar av dig för att dom vet för lite om vad du har att sälga och vad slutpriset blir

MVH Maxout

Force
2003-03-08, 17:40
Om jag känner Rickard rätt så har han något intressant på lut...
snart öppnar: http://www.supramannen-racing.com

Rätta mig om jag har fel =)

mvh
Jonas

Rainman
2003-03-08, 19:35
Jag tror att det är som Force skriver!
Det kommer på DEN sidan....

Tojo
2003-03-08, 20:03
Hoppats på det :)

Supramannen
2003-03-09, 13:01
kanske inte allt (det skulle bli jobbigt för dig) men dom sakerna som det sälgs mest av T-ex Turboaggregat lösa och kit
intercoolers lösa och kit, Styrsystem,kopplings kit, filter kit och elektronik produkter mm
med lite smaskiga bilder

Att bara referera till en länk eller hänvisa till Andras hemsidor är inte alls lika spännande dessutom saknas all info om hur lång tid det tar att få hem grejorna och vad slutpriset blir i Sverige

Jag vet flera som inte handlar av dig för att dom vet för lite om vad du har att sälga och vad slutpriset blir

MVH Maxout

Maxout

Du har en mycket bra poäng i det du säger,som dom andra säger har jag en till sida på G men det tar tid,allt tar tid...Man ska hinna med 3 bilar,kund bilar, lite socialt liv och sen sköta affärerna,så mycket tid över blir det inte...

Kapten
2003-03-09, 13:50
Rickard, vad jobbar du med ? förutom att driva supramannen-racing.

Supramannen
2003-03-09, 13:51
På Yokohama som säljare

Kapten
2003-03-09, 13:57
okej

Maxout
2003-03-09, 16:43
med lite smaskiga bilder

MVH Maxout

Maxout

Du har en mycket bra poäng i det du säger,som dom andra säger har jag en till sida på G men det tar tid,allt tar tid...Man ska hinna med 3 bilar,kund bilar, lite socialt liv och sen sköta affärerna,så mycket tid över blir det inte...

Ja jag förstår att du har mycket att göra ,bara att sätta upp ett sådant här forum kräver ju en hel del tid och planering
och du verkar ju ha en miljard andra järn i elden konstant också
så jag förstår att det tar lite tid

MVH Maxout