handdator

Visa fullständig version : har svettats lite..............

suprafreak
2004-01-09, 18:22
tänkte bara jag skulle berätta om en jäklig lurig grej som hände mej idag :D . jag va inne på bivas hemsida för nåra dar sen och skulle beställa en provkörning med nya saab 93 .. så jag bokade en tid (för skojs skull alltså) och idag va det dags,så jag och en kompis åkte dit,stod och låtsades va intresserad en stund sen fick jag bil nycklarna, han sa aldrig hur länge jag fick va borta men jag tänkte att jag kör i 30 min ungefär, hur som helst vi tar bilen och drar upp på stan lite o gasar (saab 93 2,0 t 170hk) osv, sen tänkte vi att vi måste ju bara prova den på motor vägen och se hur den går :) så vi drog ut på motor vägen från örebro i riktning mot v-ås hållet,jao vi gasar som vanligt o hinner väl komma upp i 210 blås ungefär när helt plötsligt ett pip ljud piper i hela bilen och ett meddelande kommer upp på displayen(som sitter över radions display) där står det .arrive. och under står det biva och sen börjar en nedräkningsgrej räkna ner ifrån 5 min o neråt!! :? och shiiiit tänkte jag hur ska jag hinna tillbaks med bilen på 5 min när jag inte ens e i närheten av en avfart o vända=) det första jag tänkte va ju att saaben hade nåt inbyggt grej så dom på bivas kunda se var jag va o hur fort jag åkte :cry: så jag på med gasen svettig o jäävlig och låg på så mycket jag kunde samtidigt som jag försökte nå bivas som inte gick o nå!=( till sist nådde jag en avfart och snabbt som fan vände jag och på med gasen lika mycket på tillbaks vägen, när jag började närma mej örebro var det 20 sec kvar tills nedräkningen va över , :shock: shiit nu får jag polisen på mej tänkte jag, men hur som helst när jag kom till bivas och sprang in med nycklarna snabbt som fan o berättade att det inte va meningen att jag skulle sno bilen elr nåt så skrattde han bara. :o va?? nu har jag gjort bort mej tänkte jag.. då berättade han att det va en nån räkne grej för sträckan bara,(hur förklarar han då att det stod bivas under då?) jo ha ha det va radio reklam på rix fm som kom upp på radio displayen samtidigt som pipet kom :? snacka om fel timing. ha ha ..............

robert pentén
2004-01-09, 19:01
*asg :lol: :lol: *

SupraPierre
2004-01-09, 20:13
Hahahaha... men du fick iaf en provkörning... :lol: :lol: :lol:

suprafreak
2004-01-09, 20:41
jo det fick jag ju !! :D de va ju huvud saken! men men jag e ju inte dum i huvut men nu för tin så känns det knappt att man kör en bil när man sätter sej i tex en ny saab 93! ingen känsla alls :cry: och det e så mycket elektronik så jag tänkte ju att det säkert va nån säkerhets system som dom hade sat i för att man inte skulle sno bilen! :D men men....................en härlig åktur fick jag ju... ingen mer som har nåt roligt(skämmit) o berätta??

mvh/patrik e

robert pentén
2004-01-09, 20:59
idag skulle jag träffa en flicka vi kallar henne XXXXXX ;).
så när jag var på väg dit så sms jag henne skrev lite saker om massage och lite sånt, ja ni vet, sånt man kan sms till nån som man ska ha det mysigt med, detta satt jag och skrev, fick inge svar... efter att ha åkt ca 20min hmm tänkte jag, ringde upp, inge svar, ringde upp igen, inge svar...... *har inte träffat denna flicka så ofta så jag har inte lagt in tel nr*

så jag tänkte att det inte var hennes nr men men... sen när jag träffa XXXXX så fråga jag varför hon inte svarar! hon säger att jag inte ringt, sen fråga hon varför jag inte svarat på hennes sms, hmm jag har inte fått nåt sa jag.

ser på mob att jag fått sms tittar vem det är ifårn och det var det nr jag hade ringt hela tiden. läser sen smset "vem fan är du? tror du skciakt till fel" så kalrt har jag skrivit ner mob nr! hon hade oxo fel mob nr till mig så hon har smsat någon annan än mig hon med :D

lite pinsamt sådär när man inte kan hålla rätt på siffrorna

Nikorasu
2004-01-09, 21:28
Dem ända siffror jag håller rätt på är dem på varvräknaren, det är det ända vesäntliga :wink: ...

robert pentén
2004-01-09, 21:40
japp du har så rätt så :)

vet inte vad jag tänkte när jag tog nåns nr :evil:

suprafreak
2004-01-09, 21:41
liknande har hänt mej!! det räcker ju tyvärr med en siffra fel så är det kört :D ni har inte kolllat vem ditt nr som du hade gick till då?? he he kanske gick till en stackars dam i 55 års åldern.... 8)

robert pentén
2004-01-09, 23:25
nej har inte kollat upp det :)

skulle vara roligt men men :)

robert pentén
2004-01-09, 23:26
kan lägga ut nr om nån vill kolla upp det?

SupraPierre
2004-01-09, 23:27
kan lägga ut nr om nån vill kolla upp det?

Kolla på eniro.se istället....

robert pentén
2004-01-10, 11:10
man hitta det inte på eniro.

skrev bara in mob nr.
men man ska ha hem nr

freddo
2004-01-10, 11:32
Ring 118888 automatisk nummer upplysning även mobilnummer kostar ca 3:- har jag för mig, funkar bra.

robert pentén
2004-01-10, 13:38
kan lägg ut nr här om nån vill slösa 3kr

Rainman
2004-01-10, 16:41
*hihi* Det kan bli roliga effekter om man missar en siffra! :D

OBS: Lägg inte upp några telefonnummer här bara.

robert pentén
2004-01-10, 17:27
det roliga är ju att vem som helst kunnat få den. prinsessan madelen eller nåt sånt :) tänk OM

*fniss*