handdator

Visa fullständig version : Nyaste Bilsport..

Mj
2004-01-18, 23:12
Där är min pärla med! Ser väl inte riktigt lika dan ut nu.. Gatbils reportaget. (Den svarta) Jag är nästan lika blank som den iaf om kinderna :)

Rainman
2004-01-19, 00:17
Kul, det måste jag kolla i morgon på jobbet. (vi har Bilsport där)

SupraPierre
2004-01-19, 13:35
Vems är den röda som e me där då ?

Mj
2004-01-19, 16:10
Vems är den röda som e me där då ?

En kompis hade den men han sålde den ganska fort.. De var för övrigt en riktigt fin bpu bil.

turbotomas
2004-01-20, 10:35
Ja, vet ej vem som glänste mest av er ;)
Härligt många fina bilar ni har däruppe. Inget dåligt sällskap du hamnat i. Bilen såg fin ut tycker jag.

Mvh, Thomas

Mj
2004-01-21, 16:13
Ja, vet ej vem som glänste mest av er ;)
Härligt många fina bilar ni har däruppe. Inget dåligt sällskap du hamnat i. Bilen såg fin ut tycker jag.

Mvh, Thomas

Jo det är mycket fina bilar för att vara ett så litet ställe, Börjar bli fler som börjar greja under huvarna.. tror man ställer sej i solen en stund innan man hamnar på kort nästa gång... :)

Tigerstorm
2004-01-25, 16:03
Riktigt Najs den Supran du har Mj!!!

Lust och ge lite mer info om den?

Lacken var ju extremt fin, glänste bra! har den varit omlackerad eller har nån sprutat på ett lager extra klarlack på den, för så glansig e väl inte orginal lacken?

Mvh

Martin

Mj
2004-01-25, 16:07
Har en kompis som är riktigt duktig på rekond! han med lotus omegan i reportaget (den glänser ganska fint den med!).. Bilen har standard lacken han har bara rätta prylarna och kunskapen att få till glansen!

Tigerstorm
2004-01-25, 16:17
Oh shit.. har sett mkt rekond men den var fan snygg..

hehe

Mvh

Martin

Tigerstorm
2004-01-25, 16:25
Har han vässat Lotus Omegan något?

Mvh

Martin

Mj
2004-01-25, 19:27
Jo han grejar på lite grann med den men nu var det ett tag sen jag var förbi han så jag vet inte riktigt hur långt han kommit.. Han har fin finnish på den både under huven och på utsidan. vet inte vad det är för hk i den tyvärr..

WingsWest
2004-02-02, 11:48
den röda kom ju som sagt från gällivare.. :lol: var bland annat här nere i somras på "Wheels" som du markus "mj" också troligtvis var på eller? 8) tyckte jag såg din svarta här faktiskt.. för matte "junior" hade ej hunnit få hem sin bil tills dess!? men sedan så har ju den röda ståt parkerad rätt mycket nära stan i en stadsdel vid namn "Haga" och kan hålla med om att det var en relativt sagt mycket fräsch BPU bil han hade.. :D men såldes ju tyvärr.. :( killen som hade den bor han i umeå eller kontakter i umeå osv osv? för supran såg man rätt mycket på parkeringen där.. ;) såklart man va ute med haklappen hängades vid halsen och inspekterade.. :oops:

föressten varför inte få se lite mer MKIV's i sommar på "Wheels"?? killar ryck er i kragen och kom hit! :wink: skulle va underbart att få se fler Supror i umeå till sommaren.. ;)

Matte hjälp till att få hit lite killar nu! :lol: Rollax du med! släppa hit dom! :P

Junior
2004-02-04, 01:53
Matte hjälp till att få hit lite killar nu! :lol: Rollax du med! släppa hit dom! :P

lättare sagt än gjort de.. jag har nämnt om blackracet här i närheten till sommarn men de va då ingen som nappa. får väl lyfta tråden närmare sommarn kanske de är nån som blir sugen.

MJ
har du vart i umeå med din?
synd man inte såg den isf. tycker om din komentar i bilsport. (om de nu va du)
"Celica är för tjejer, Supra är för män" :D
visade de för en kompis som har en celica... ;) mohahahahaha!!

Rollax
2004-02-04, 10:13
[quote="WingsWest"
Föressten varför inte få se lite mer MKIV's i sommar på "Wheels"?? killar ryck er i kragen och kom hit! :wink: skulle va underbart att få se fler Supror i umeå till sommaren.. ;)

Hejsan
Ja du nog skulle man tjata på dom(Mkiv-ägarna) om man kände fler Ang."den röda" vet jag inte om den är såld,pratade med honom i slutet sept. och då hade han kvar den. Men tidningen Wheels utställning är ju en rikskangelägenhet så det borde komma fler, ätminstone för crusingen och samvaron två dagar i juni. Men problemet är att jag har inte hört nån som finns mellan Umeå-Gävle (Supraboy) Men här 2-3st, Matte.Patrick (om han är klar med sitt projekt då) och Norrlandsguld Sen en (?) i Skellefteå, Piteå och så då Mj i Gällivare.
Finns det någon fler ??? Och finns det någon fler söder om Umeå ,Ö-vik, Sundsvall, Östersund och neråt Söderhamn/Hudiksvall ???
>RoL<
>

Mj
2004-02-04, 11:18

lättare sagt än gjort de.. jag har nämnt om blackracet här i närheten till sommarn men de va då ingen som nappa. får väl lyfta tråden närmare sommarn kanske de är nån som blir sugen.

MJ
har du vart i umeå med din?
synd man inte såg den isf. tycker om din komentar i bilsport. (om de nu va du)
"Celica är för tjejer, Supra är för män" :D
visade de för en kompis som har en celica... ;) mohahahahaha!!

Var tyvärr inte jag som kom på d... Sa typ hej och sen fixade reportern resten själv :)

Har inte varit längre ner än till piteå med min. men till sommaren så måste man väl ändra på det!

Junior
2004-02-04, 19:33
Men här 2-3st, Matte.Patrick (om han är klar med sitt projekt då) och Norrlandsguld

guldsupran (norrlandsguld) är väl ute ur umeåtrakten????
Ang. "den röda" så är den troligast såld till söder. jag pratade med killen samma dag som han skulle sälja den. har visserligen inte snackat nå mer med han sen dess men jag antar att han fick den såld. och de va nångång i september.

WingsWest
2004-02-06, 09:41
Matte den röda är den som är med i bilsport! :lol: kommer ihåg regplåten pratade nämligen med ägaren i somras nere vid kajen under natten på wheels! har troligtvis fått en ny klarröd lack men samma regnummer och bilarna var väl uppifrån va väl inte en enda från södra regionerna? men den lär ju va såld som sagt!! eller är bilderna shit gammla i nyaste bilsport? den gick i gällivare i somras det var vad ägaren själv sa :lol:
och tror ni mig ej så jaa får väl komma och förklara och visa hur landet ligger till! :D

och appropå det! hur gick det med den svarta MKIV:en som troligtvis gick i Ö-vik? killen begärde 275 000:- på blocket i somras för den, ngn som vet vart den gick?

och vems var den svarta MKIV:en i somras på wheels?

ingen som vet mer om den silverfärgade MKIV:en i umeå trakterna ägaren håller väl till vid tegs regionerna?

och den krockade portade MKIV:en i nordmaling som på första turen drog in i ett träd utan försäkring? vad hände med den?

vi har supror i norr men vad HÄNDER MED DOM???!!!!!!
:(

Mj
2004-02-06, 12:50
Min supra stannar i norr!

Junior
2004-02-06, 14:36
den svarta i sommras på wheels va nog min du såg. jag körde genom folksamlingen 1 gång när jag skulle hem då de började regna.
Den krockade är väl ändå guldsupran eller har jag fått de om bakfoten???? bara nånting jag hört ryktesväg så jag ska inte börja sprida falska rykten nu.

WingsWest
2004-02-06, 16:54
Å fasen då såg ja ju dig i somras.. ;P körde genom hela högen inne i stan.. :D hmm njae inte är det Norrlandsgulds supra? är den portad från finland? å vad jag vet så har han haft den ett tag längre än bara denna sommar eller så äre jag som fått nått på bakfoten!?