handdator

Visa fullständig version : Kolla på den här!!!!! (OBS det är ingen bilfilm)

pemo
2003-04-02, 15:12
Sämre framträdande har jag nog inte sett i hela mitt liv. Det är en audition på amerikanska versionen av Popstars.

http://www.idolonfox.com/video/auditions.htm

kolla på videon högst upp till vänster och skratta .

/Per

de Schalom
2003-04-02, 15:57
Vad har det med bilar att göra med?

Rainman
2003-04-02, 16:15
Äh, det är ingen fara...den ligger ju under skitsnack... :D
Vi har ju pratat om både bullar & musik...

Egnell
2003-04-02, 21:03
just de! :P

pemo
2003-04-02, 22:38
Vad har det med bilar att göra med?

Då tar jag tillbaka :)

Rainman
2003-04-02, 22:49
Lugn bara lugn. 8) ingen fara. Det är klart att vi kan prata om vad som helst!
När de Schalom skrev "Vad har det med bilar att göra med?" så låg den här tråden i Allmänt, jag flyttade den sen till hit. (skitsnack)

Det va DET han kanske menade....?
Det är lugnt, ingen fara! :D

pemo
2003-04-02, 22:52
Aha, då råkade du nog flytta den fel för jag såg att den var flyttad, vilket ju var helt logiskt, men den var flyttad till MKIV teknik och det förstod jag inte riktigt(antog att det var av misstag) så jag stängde den och lade upp den här istället.

Rainman
2003-04-02, 22:58
Det stämmer, jag råkade flytta den till Mkiv. *hehe* :D (jag va lite trött)
Den låg där i 2 minuter.....Mitt fel!
Det kanske va DÄR som de Schlom såg den....

Mvh En trött Reine... :)

pemo
2003-04-02, 23:20
Det stämmer, jag råkade flytta den till Mkiv. *hehe* :D (jag va lite trött)
Den låg där i 2 minuter.....Mitt fel!
Det kanske va DÄR som de Schlom såg den....

Mvh En trött Reine... :)

hehe, nemas problemas

de Schalom
2003-04-03, 00:41
Ja, som Rainman säger så låg den under fel ämne tyckte jag. Men nu är det rätt :lol:

pemo
2003-04-03, 08:33
Ja, som Rainman säger så låg den under fel ämne tyckte jag. Men nu är det rätt :lol:

Helt korrekt :D

de Schalom
2003-04-03, 09:16

Ser att du bor i Bromma, vart i Bromma om jag får fråga? Kommer nämligen själv e.v. flytta dit i sommar.

-FW-
2003-04-03, 10:08
Vissa har ingen som helst självkritik... Tycker att killarna vid bordet gjorde rätt som sa vad de tyckte, helt ärligt. :lol:

Och varför "Like a virgin"? :roll:

pemo
2003-04-03, 10:26

Ser att du bor i Bromma, vart i Bromma om jag får fråga? Kommer nämligen själv e.v. flytta dit i sommar.

jag bor i västledsförsammling, även kallat gammla bromma. Det är den delen som ligger längs spårvagnen linje 12.

Själv då, vart i bromma skall du bo?

de Schalom
2003-04-03, 11:38
jag bor i västledsförsammling, även kallat gammla bromma. Det är den delen som ligger längs spårvagnen linje 12.

Okej, är det inte där det finns en massa villor i det området, eller det kanske är spånga jag blandar ihopa nu, hehe.

Har en lägenhet på gång invid t-bana stationen invid brommaplan, 5 min gång väg därifrån typ....Åkeshovsvägen om du känner till den :lol:

de Schalom
2003-04-03, 11:39
Vissa har ingen som helst självkritik... Tycker att killarna vid bordet gjorde rätt som sa vad de tyckte, helt ärligt. :lol:

Och varför "Like a virgin"? :roll:

Förstår inte vad du menar

pemo
2003-04-03, 13:33

Okej, är det inte där det finns en massa villor i det området, eller det kanske är spånga jag blandar ihopa nu, hehe.

Har en lägenhet på gång invid t-bana stationen invid brommaplan, 5 min gång väg därifrån typ....Åkeshovsvägen om du känner till den :lol:

Det är nästa bara villor, visst känner jag till Åkeshovsvägen :), då kommer du att bo nära mig.. jag bor vid Nockeby. Kul med en MKIV i området, om det nu blir så.

de Schalom
2003-04-03, 14:02
Det är nästa bara villor, visst känner jag till Åkeshovsvägen :), då kommer du att bo nära mig.. jag bor vid Nockeby. Kul med en MKIV i området, om det nu blir så.

Nockeby är inte så långt då. Om jag har en Mkiv eller ej får vi se helt enkelt, men man kan ju träffas på cykel annars...haha...eller nej, det har jag inte äns ännu :roll:

pemo
2003-04-03, 14:47

Nockeby är inte så långt då. Om jag har en Mkiv eller ej får vi se helt enkelt, men man kan ju träffas på cykel annars...haha...eller nej, det har jag inte äns ännu :roll:

själv klart, har man inte cyckel kan man ju gå.. är bara ca 10 minuters gångväg från mig till brommaplan.

Nikki
2003-04-04, 01:18
*skrattar till* Vilken idiot!

Mvh Nikki

Martin
2003-04-04, 09:37
Haha, trodde jag skulle garva ihjäl mig... klockren grabb ju 8)

Mvh /Martin