handdator

Visa fullständig version : Uppdatera era antivirus prog nu.

Rainman
2004-03-04, 11:49
Uppdatera era antivirus prog nu.

Det är lite nya fina virus på G nu, har ni inte något antivirus prog så fixa det!!

freddo
2004-03-04, 19:05
spelar väl ingen roll om man uppdaterar sitt virus program nu, e ganska omöjligt att ha ett fix till ett virus som inte kommit ut ännu och ingen vet hur det viruset e uppbyggt.

SupraMagnus
2004-03-04, 20:38
spelar väl ingen roll om man uppdaterar sitt virus program nu, e ganska omöjligt att ha ett fix till ett virus som inte kommit ut ännu och ingen vet hur det viruset e uppbyggt.
Som Reine säger : när det varnas för en attack ska man se till att ha ett antivirusprogram väl uppdaterat
Spelar väl en himla roll om man uppdaterat sitt virusprogram i dag eller för två veckor sedan ....
För de bästa virusprogrammen så har de uppdateringar efter ett par timmar efter ett virus spridits .....
Det är sådana som dig som gör virus lättspridda ...

/Magnus

freddo
2004-03-05, 00:50
Som Reine säger : när det varnas för en attack ska man se till att ha ett antivirusprogram väl uppdaterat
Spelar väl en himla roll om man uppdaterat sitt virusprogram i dag eller för två veckor sedan ....
För de bästa virusprogrammen så har de uppdateringar efter ett par timmar efter ett virus spridits .....
Det är sådana som dig som gör virus lättspridda ...

/Magnus

visst spelar det roll att man har ett up to date av virus programet, man ska alltid se till att ha sitt virus program uppdaterat gärna så att det gör det själv dagligen. kommer nya virus varje dag, så vad är det för speciellt nu då?

Rainman
2004-03-05, 08:25
Det har träffats på lite nya "roliga" :evil: maskar...

holck
2004-03-20, 03:24
För er som inte känner för att köpa ett antivirusprogram kan jag rekommendera Avast.

www.avast.com

Tanka "Home edition" och registrera dig. Då får du en key av dem.
Gratis!

Funkar kalas. Räddat mig många gånger. Även mina polare som kör med
samma antivirus.

Dessutom håller den sig uppdaterad på alla områden automatiskt.
Mycket behändigt. Bara att installera och sen göra annat (=

/Anders