handdator

Visa fullständig version : Årets citat =)

Gullig
2003-04-21, 03:54
Idag hörde jag det roligaste jag hört på länge.
Var ute och testade vingen för att ställa in den lite. Kjolpaketet satt på fast olackat. Skulle åka iväg på race ute en bit.
Bredvid på parkeringen stod då en BMW med två pers. Damen i bilen säger då när man börjar rulla, "MAGNUS!!!!!!!!!!!!!!!!! fråga vart han köpt rymdskeppet!" ehhehehhehehhe skrattade mej fördärvad =)

Robban
2003-04-21, 17:04
Hahaha.

Grymt fräckt...
:lol: :lol:

Gullig
2003-04-21, 21:57
Fast det är klart den slår kanske inte MCDonalds bruden som frågade " du jag måste fråga, är det turbo disel i den där?" -ehh nee varför undrar du? bruden -Jo vi har haft vad slagning här, det var en kille som har en BMW och han sa om det var turbo disel modellen skulle han dra dig.

Det var också förbannat kul=) folk är dumma här i Kalmar

Rainman
2003-04-28, 07:48
Gullig, har du några bilder på det färdiga resultatet?
Vi vill se! :D

Gullig
2003-04-28, 23:25
Gullig, har du några bilder på det färdiga resultatet?
Vi vill se! :D
på nästa fredag kommer det bilder på allt färdigt! Eller kan man komma ner till Kalmar och se härligheten den 10 maj.

Sparco
2003-04-29, 09:46
Fast det är klart den slår kanske inte MCDonalds bruden som frågade " du jag måste fråga, är det turbo disel i den där?" -ehh nee varför undrar du? bruden -Jo vi har haft vad slagning här, det var en kille som har en BMW och han sa om det var turbo disel modellen skulle han dra dig.

Det var också förbannat kul=) folk är dumma här i Kalmar

Typisk en kille med en BMW 318 med DNSTradings m3 paket å lite neon från Dan mobility... Han skulle vällan impa på bruden i kassan... hehehe :D :D

disel.. hehehe :roll:

Adde
2003-04-29, 10:31
Supra TDI vore just snyggt.. ;)

//Adde