handdator

Visa fullständig version : Fin Supra Mkiv for salu!!!

de Schalom
2003-04-30, 15:10
Hej!

P.g.a flytten sa maste jag salja bilen nu innan sommaren. Tycker det ar grymt trakigt med tanke pa hur lite man har kort bebisen samt hur mycket skoj man skulle kunna ha haft med den i framtiden. Har aven lagt ut mycket pengar pa bilen som man knappt far tillbaka nu.

Lite info om bilen da:

Toyota Supra Mkiv 1994

Silver, twin turbo, ca 41 000km, manuel, kopt i tyskland av en aldre man som var agare till den sen ar 1994, sa jag ar andra agaren, mycket fint skick utanpa samt inne, alla papper finns, kan skrivas billigt pa papprena av mig om du importerar den till Sverige.

En del uppgradering har gjort, bland annat (som sitter pa bilen):

RMM Front spoiler, HKS Hiper Titanium avgas, RMM dp, Greddy BCC
Tein HA Coilovers med upper pillow ball mounts, Fikse FM/5 18", fram 9" och bak 11" med Yokohoma Avs Sport dack, front 255/35/18 and bak 295/30/18, RMM vinge med carbon mitt.

Saker som finns i forpackningar men inte pa satta annu (prylarna kom hem under tiden jag har varit borta) men kan sattas pa om so onskas ar:

Apex 60mm E.L. Electronic Boost gauge, Apex 60mm E.L. Electronic EGT gauge, Twin gaguge holder, HKS SSBOV kit, TRD front and rear sway bars, TRD front strut tower bar.

Allt ar helt i nyskick, sa som bilen och allt godis som medfoljer. Inget saljs lost (grejerna ar ett varde pa over 90k i sig) utan allt gar med i priset till bilen. Jag kan skota alla papper och aven skicka ivag bilen till kunden om sa onskas. Bilder kan aven skickas via email.

Priside: 350k for bilen med allt godis eller hogsterbjudande (inget snack och inget byte eller liknande).

Nagon pa forumet vid namnet plucki eller liknande var seriost intresserad forr da bilen ej var till salu men hor garna av dig nu igen, nu nar bilen ar for salu.

Eftersom jag knappt ar hemma, sa nar den som ar seriost intresserad, sa nar ni mig bast pa email: david@hemsida.net

Mvh
David de Schalom

Nikezon
2003-05-01, 09:56
kanske kanner en som ar lite intresserad...kolla din email....

suprasam
2003-05-05, 12:53
Antar att du bytt koppling och har FMIC eller har jag fel ? Var finns bilen nu i Tyskland eller i Schweiz ?

de Schalom
2003-05-19, 16:11
SÅLD!!!

fartblind
2003-05-19, 22:20
Får man fråga vad köpeskillingen blev för denna läckra pärla....

blev du nöjd ?

de Schalom
2003-05-20, 03:03
Får man fråga vad köpeskillingen blev för denna läckra pärla....

blev du nöjd ?

Såldes för 335k med allt godis, hade hoppats på att få ut ett bättre pris men har väldigt brottom att få sålt den p.g.a flytten till Sthlm (köpa lägenhet).