handdator

Visa fullständig version : Supra Beach Party 2003 28/6...

Nikorasu
2003-05-02, 16:16
28/6 kommer det att bli Supra Beach Party i Helsingborg, vi träffas innan lunch för att samla ihop oss och snacka lite skit och knyta nya kontakter precis som förra året, efter det följer cruising genom stan för att sedan äta något gott tillsammans och få en mer samlad social stämning (fan låter nästan för seriöst =) efter det kommer vi förhoppningsvis att bege oss en mindre sträcka för att dem som har lust till det ska få chansen att köra på Dyno, ska kolla upp det närmre men ser lovande ut, finns två allternativ, antingen ett ställe i Helsingborg eller ett i Åstorp 10 minuter från Helsingborg, efter Dynoruns kommer det att finnas tillfälle att köra race för dem som tycker det skulle vara kul att mäta styrkan på en liten raka =)...

Förra året var väldigt lyckat och det tror jag alla håller med om så aktivera er nu och framförallt era bilar så syns vi i Helsingborg...

Om ni känner för att komma så skriv ett pm till mig eller posta här i denna tråden, matställe och dyno kommer bokas i förväg så snälla lämna svar så fort som möjligt ni som kan...

Nikki
2003-05-02, 20:17
Woooooooohoooooooooo :D klart att jag kommer!! Räkna med mig o en passagerare!!

Mvh Nikki

Rainman
2003-05-03, 00:45
Jag vill gärna komma! :D Måste bara ta mej i kragen för att åka så långt.

NorrlandsGuld
2003-05-03, 00:46
Går det tåg??? Inte så sugen på att sätta 250 mil på den för en träff.... *depp*

Rainman
2003-05-03, 00:49
Går det tåg??? Inte så sugen på att sätta 250 mil på den för en träff.... *depp*
Den är väl till för att användas?

Nikki
2003-05-03, 00:58
Se d såhär... du får träffa lilla söta mig :wink: o alla andra trevliga männiksor från sidan... åk till sthlm... du kanske kan lifta med nån härifrån... Vore schysst oxå med en samåkning från sthlm o sen plocka upp fler efter vägen... tänk er feta karavanen... *längtar*

Mvh Nikki

Fonz
2003-05-03, 13:15
hur långt är det från stockholm?

StreZzerMAN
2003-05-03, 13:37
Räkna in mig också !! :D Fan vad sköj ! Från stockholm kan jag tänka mig att det är ca 60 mil....bar att sätta farthållaren på max så tar det inte många timmar :shock: :D

Sparco
2003-05-03, 15:48
måste man ha Supra för att få komma eller e alla välkomnna? Jag e juten i sådana fall.. :D :D :D

Nån som ska till Malmö ikväll? 8)

X-TREME
2003-05-03, 16:08
Är oxå sugen på fara...men det är ju som sagt inte runt knuten precis(inte ens med norlänska mått mätt).....

Nikorasu
2003-05-03, 17:39
Sparco, alla Supra entusiaster är hjärtligt välkomna! Vill passa på att säga att det är kul att det kommer folk från fler ställen än skåne/göteborgs trakten i år, ser fram emot att träffa er allihopa...

Sparco
2003-05-03, 18:04
okej.. e mat och sådant något som ska beställas i förväg, ska man skicka in pengar nånstans för det?
Kommer vi att bege oss till Malmö å köra på nya banan också?

Anders
2003-05-05, 12:48
Kommer också :D Förra året var en höjdare vill jag lova...

Nikorasu
2003-05-05, 13:04
okej.. e mat och sådant något som ska beställas i förväg, ska man skicka in pengar nånstans för det?
Kommer vi att bege oss till Malmö å köra på nya banan också?

Mat kommer inte betalas i förväg men jag behöver veta hur många platser dem ska reservera till oss, däremot kan det komma att behövas en förbetalning för dynon, ska kolla upp ett annat ställe med dyno oxå som ligger närmare, när det gäller race så blir ju tyvärr inte nya banan färdig förrän senare i år...

T-rex
2003-05-05, 17:52
OM någon väldigt gärna skulle vilja komma ner men tycker det är för långt att köra ner och upp samma dag så skulle jag kunna ha 2st som slaggar över om så önskas.

Det finns oxå bra parkeringsställe där man kan ha bilen under uppsikt samt få ha den ifred för avundsjuka, klåfingriga supraälskare/hatare.

Hör av er isåfall via PM.

Vänliga hälsningar Thomas.

Nikorasu
2003-05-05, 19:35
OM någon väldigt gärna skulle vilja komma ner men tycker det är för långt att köra ner och upp samma dag så skulle jag kunna ha 2st som slaggar över om så önskas.

Det finns oxå bra parkeringsställe där man kan ha bilen under uppsikt samt få ha den ifred för avundsjuka, klåfingriga supraälskare/hatare.

Hör av er isåfall via PM.

Vänliga hälsningar Thomas.

Glömde säga det, jag kan hysa två pers oxå, samt ska kolla upp eventuella hotell i närheten...

Sparco
2003-05-05, 22:35
kan oxå hysa rum för 1-2 pers ber på om dom vill dela på en Bäddsoffa eller inte! ;)

Nikorasu
2003-05-06, 12:21
Prelimenär lista hitills...

Supra Beach Party 2003

Nikorasu - Helsingborg - Supras
CP Joel - Helsingborg - Supras
Force - Helsingborg - Supras
SuperSupra - Malmö - 402m
2sexy4you - Vallentuna - Supramannen
StreZzMAN - Ronneby - Supramannen
Laurin - Ronneby - Supras
Sparco - Skåne - Supramannen
Anders - Åseda - Supramannen
T-Rex - Perstorp - Supramannen
Daniel MKIII - Påarp - Supras
MaSa - Göteborg - Supras
TurboThomas - Lund - Supras
Tobbeman - Lund - Supras
Suprafredde - Lund - Supras
Zooloo - Linköping - Supras
Windom - Motala - Supras
WhiteFang - Ringarum - Supras
Supraturbo - Uppsala - Supras
Supradaniel - Kungsbacka - Supras
Jocce - Staffanstorp - Supras
Martin - Staffanstorp - Supras
T66 - Halmstad - Supramannen
Zebastian - Stockholm - Supramannen

Sparco
2003-05-06, 12:31
Vi kanske kommer ett helt gäng vi får se hur det blir... Jag kommer till 100% i alla fall.. hoppas det e okej att man tar med respektive utan anmälan.. eller? :D

Undrar.. ska mat å sådant förbetalas.. blir det något sådant program eller e det så att vi möts å bestämmer resten sen?

Nikorasu
2003-05-06, 12:35
Nej mat ska inte förbetalas, kommer boka ett antal platser bara så fixar det sig, när det börjar dra ihop sig riktigt så kommer jag behöva något sådär exakt antal ifrån alla hur många som åker med er osv. så ingen får sitta på golvet =)...

Sparco
2003-05-06, 12:43
låter kanon.. blir skit trevligt!

Nikki
2003-05-06, 12:56
*längtar* Drar med mig en tjejkompis så jag inte blir ensam brud *skratt*

Mvh Nikki

T-rex
2003-05-06, 13:00
Såg att jag sod med på listan, tänkte bara säga att jag behöver ingen
bokning av dynotest då jag kör en Toyota Camry för tillfället. Och alla vet vi ju vilken ryslig asfaltsskrynklare Camryn är :roll: Men i övrigt e jag med på ALLT annat.

Sparco
2003-05-06, 13:20
Tänkte inte heller joina Dynotesten.. känns som min lilla 150 Hk Calibra, med extraktor, 3", race kat å lite chip å filter inte e någon vidare snabb sak.. men den e fin! :D :D :D :D :D

Ferox
2003-05-07, 01:43
Hur mycket ska man betala för dynotestet?

Nikorasu
2003-05-07, 09:51
Det är det jag ska höra efter nu i veckan, verkar som om vi kan köra dyno i Helsingborg, ska ut och prata med snubben och se om vi kan få ett bra pris...

-FW-
2003-05-07, 13:46
Man kanske skulle följa med bara för att få se en massa balla bilar! Fast jag har ju inte ens en Toyota så då får man kanske parkera runt hörnet... :oops:

Sparco
2003-05-07, 13:49
Man kanske skulle följa med bara för att få se en massa balla bilar! Fast jag har ju inte ens en Toyota så då får man kanske parkera runt hörnet... :oops:

Jag vet inte hur andra tycker om bara toyota prestanda bilar får va med men det tror jag inte jag kör själv ÅÅÅpel..
Å jag tänker komma såvida dom inte kastar ruttna ägg på min bil å repar ner den med nycklar men jag har fått en känsla av att det inte riktigt är sådana som kommer dit faktist! :roll: :roll: :wink: :D :D :D

-FW-
2003-05-07, 13:53

Jag vet inte hur andra tycker om bara toyota prestanda bilar får va med men det tror jag inte jag kör själv ÅÅÅpel..
Å jag tänker komma såvida dom inte kastar ruttna ägg på min bil å repar ner den med nycklar men jag har fått en känsla av att det inte riktigt är sådana som kommer dit faktist! :roll: :roll: :wink: :D :D :D

Hehe, nej det tror jag inte heller om folket här... De verkar snälla så man vågar sig nog dit iaf. Jag kan försvara mig med att Rickard C faktiskt har kört Cossie själv. :)

Ferox
2003-05-07, 19:31
Det är det jag ska höra efter nu i veckan, verkar som om vi kan köra dyno i Helsingborg, ska ut och prata med snubben och se om vi kan få ett bra pris...

OK. Låter bra...ska vara kul :D

Nikorasu
2003-05-07, 22:01
Ni är jätte välkommna...

-FW-
2003-05-08, 00:03
Ni är jätte välkommna...

Tack! Om nu inget oväntat dyker upp så lär jag komma, kanske med nån passagerare som man kan sno soppapengar av... :wink:

Anders
2003-05-08, 12:37
Fy fasen vad man längtar efrer denna dagen. :!: :!: :D

Nikorasu
2003-05-08, 12:41
Kan säga att förra året när jag guidade 17 supror genom stan var det mäktigaste jag varit med om och responsen från folk som var ute på stan som stirrade så att ögonen höll på att trilla ut var så jävla coolt, det är en härlig känsla som fan...

Sparco
2003-05-08, 12:52
Kan säga att jag längtar.. kör ganska odämpat system på min Calibra med 3" Extractor å 3" SeeBring.
Kommer nog bröla rätt bra, ska vi köra kortege sen också? :D

Hur många Supra MK4 kommer tror du? Jag har bara sett en Supra i verkligheten.. alltså en körandes MK4:a... hoppas det kommer några race sugena MK3 som jag kan sätta lite mot med min ÅÅÅpel hewhewhewhew... :D :D :D :twisted:

Anders
2003-05-08, 12:59
Kan säga att förra året när jag guidade 17 supror genom stan var det mäktigaste jag varit med om och responsen från folk som var ute på stan som stirrade så att ögonen höll på att trilla ut var så jävla coolt, det är en härlig känsla som fan...

Speciellt kul var det när vi varit o ätit, då stod alla på en lång rad, då kom det en herre i någon bil han glodde så jag trodde nästan att han var och körtde på fel sida av vägen... :)

Nikorasu
2003-05-08, 13:20
Såg ju lite maffigt ut med 17 supror parkerade på rad =)
http://www.bonetweb.com/nickeochmaggan/supra/yakuza_racing/sbp2002/sbp2002-01.jpg
http://www.bonetweb.com/nickeochmaggan/supra/yakuza_racing/sbp2002/sbp2002-02.jpg

Force
2003-05-08, 14:03
ja det är en riktigt trevlig syn, körde förbi där innan idag och varje gång fantiserar man att där står ett gäng med snygga supror =)

Nikorasu
2003-05-08, 14:04
Risken är dock att vi inte får plats där i år =)...

Anders
2003-05-08, 15:01
Nä det var ganska trångt där förra året.

Sparco
2003-05-08, 15:07
Jäklar asså.. vilken rad av supror!
Man kanske skulle ta å konventera till Supra MK3 igen!
:roll:

Maxout
2003-05-08, 22:31
Det här verkar ju kul......Jag kommer oxå me

Nikorasu
2003-05-08, 23:01
MaxOut du är oxå mer än välkommen =)...

Maxout
2003-05-09, 21:13

Tackar för det Nicko jag ska locka med mig Lasse med Gula MK4:an
och Vladde också (om vi hinner få ihop hans motor )

Det kommer att bli riktigt kul att se så många Supror

MVH Maxout

Nikorasu
2003-05-10, 04:08
Litar på dig MaxOut ;) Kommer bli massive cool...

NorrlandsGuld
2003-05-10, 09:32

Tackar för det Nicko jag ska locka med mig Lasse med Gula MK4:an
och Vladde också (om vi hinner få ihop hans motor )

Det kommer att bli riktigt kul att se så många Supror

MVH Maxout

Lasse med gula mk4:an.. är han möjligen från södertälje?

Sparco
2003-05-10, 10:29
maxout är du från blekinge?

Maxout
2003-05-10, 17:07
Japp Lasse kommer från Södertälje vilket även jag gör.....

MVH Maxout

NorrlandsGuld
2003-05-10, 17:22
Japp Lasse kommer från Södertälje vilket även jag gör.....

MVH Maxout

Har den funkat bra för honom ?

Maxout
2003-05-10, 19:13
Efter motor renoveringen har den fungerat klockrent. Jag har byggt en STOR intercooler till han som vi nu monterat och en massa annat är också modifierat , Motorn ska nu justeras och mappas nästa vecka
sen får det duga för den här sommaren ,Nästa sommar blir det nog singel
och allt vad det innebär.

NorrlandsGuld
2003-05-10, 20:37
va hände med motorn ?

Maxout
2003-05-11, 21:21
Det satt manuell boost control och borttagen fart spärr mm
frestelsen vart för stor för Lasse då han var jagad av en Porshe 911 Turbo
så han vred boostcontrolen i botten , Motorn spikade sönder kraftigt
Men den är nu renoverad och fungerar bra ,

NorrlandsGuld
2003-05-11, 22:37
Det satt manuell boost control och borttagen fart spärr mm
frestelsen vart för stor för Lasse då han var jagad av en Porshe 911 Turbo
så han vred boostcontrolen i botten , Motorn spikade sönder kraftigt
Men den är nu renoverad och fungerar bra ,

Oki! men han sa ju att han skulle ta väck den när jag lämnade den till han!.. hälsa i alla fall. Hoppas den har funkat till belåtenhet i övrigt! (d va jag som tog hem den till honom)

Supramannen
2003-05-12, 14:14
Hoppas din bil Norrland är finare än den du sålde till lasse...:)

NorrlandsGuld
2003-05-13, 22:25
Tror nog den var i det skick som var sagt. Han var medveten om felen på den.

Junior
2003-05-21, 03:16
Fan vad sugen jag är på att fara!!
Jag har ju t.o.m fått supran då men.... Umeå är ju mitt hem och Helsingborg är inte direkt runt hörnet.. :cry:

Nån från Umeå som far så kanske man kan samåka????

Sparco
2003-05-21, 14:03
hur ser listan ut öer de bokade?

Nikorasu
2003-05-21, 15:21
Ligger en rooster, ska uppdatera den för det har tillkommit ett par...

Snowman
2003-12-22, 22:09
var tog alla bilder o filmer vägen ??

vill gärna ha.. var en rolig upplevelse

//Snow

Nikorasu
2003-12-22, 22:34
Har bilder i datorn och filmer i kameran, ka inte slänga upp allt just nu dock, filmerna kommer ta tid, bilderna kanske upp innan helgen, lovar inget dock, har för mycket annat att göra...