handdator

Visa fullständig version : Import?

Egnell
2003-03-11, 17:20
Då man i princip inte är eller känner en enda varelse som är både vass på diverse germanska språk OCH har bra kunnande inom bilar, och framför allt import av sådana så undrar jag om nån har nån erfarenhet av Bilimporten.net?

Tycker dom verkar seriösa, och ja priset kanske är högt,,, men man har ju som sagt, i mitt fall, inga enklare alternativ om man ska importera?

Så finns det nån vis talare som har nåt att säga om dom? :?

Nikki
2003-03-11, 18:02
Har en kompis som använde sig av honom plus att jag har använt honom nu... Han är är bra på bilar o kan prata tyska... Dessutom ser han hela tiden till att hålla dig informerad om hur d går m.m. Sen precis som d står på hemsidan så behöver du inte köpa bilen när den har kommit hem till Sverige om du tycker att skicket kanske är sämre än vad han sa till dig i telefon... Nått mer du vill veta... Om du är intresserad så pm:a så kan du få hans nummer...

Mvh Nikki

SupraMagnus
2003-03-11, 19:08
Hej David !
Daniel är en seriös kille ....
Jag har hälsat på hemma hos honom .
Han såg dock lite skrämd ut när jag pressade hans fars ZX300 genom en chikan i parallellslalom med långtradare vid ett motorvägsbygge på E4 an norr om Stockholm .... nåväl jag tror att han insåg att jag kört bil förr...
Vi överlevde båda två :lol:
Han tar betalt för sina tjänster vid bilimport... men kan sin sak ...ingen skojare ...
Letar man efter Alfa Romeo har man kommit ännu mera rätt ...

/Magnus

Nikki
2003-03-11, 19:19
En riktigt hyvens kille måste jag bara tillägga... Schysstare person vet jag knappt o jag har pratat med...

Mvh Nikki

de Schalom
2003-03-12, 00:47
Egnell, är det en supra du har tänkt importera eller?

Egnell
2003-03-12, 16:51
Låter ju bra! :D

Angående ett köp så är det det väldigt mycket önske tänkande just nu, även om jag nu ändå har hållt drömmen vid liv i snart ett och ett halv år konstant 7 dagar i veckan :P Mycket... väldigt mycket beror på de kommande månaderna... men skulle allt klicka så är det alltid bra att ha planerat lite, och ja ett köp skulle isåfall gälla en Supra MKIV! 8)

de Schalom
2003-03-12, 23:39
Får hoppas att allt blir rätt då Engell, visst är det så att de inte rullar någon mkiv i örebro eller? Bodde som sagt där ett litet tag men tider förändras

Egnell
2003-03-13, 16:23
Ja jag har då inte sett nån MKIV i örebro iaf! Finns det nån så är ägaren tämligen skygg. Det skulle ju bli kul att bli den första :lol:

Supramannen
2003-03-13, 16:28
Har en kompis som har pluggat i Örebro han har sett mkiv i Örebro

Egnell
2003-03-13, 16:37
Har han en sett en som håller till i örebro, eller bara sett en som kanske råkade glida förbi inne i örebro för dagen lixom.

Själv har jag inte sett nåt utav det... men som sagt, så om det finns en så verkar han ju inte vara så angelägen att visa den för folk, eller så är jag väldigt mycket på fel plats vid fel tidpunkt :P

Supramannen
2003-03-13, 16:41
Nej det håller till där,han har sett den massa gånger

Egnell
2003-03-13, 16:45
Skumt... :roll:

Nikki
2003-03-13, 20:02
:idea: Vill inte klaga men ska vi inte ta o hålla oss till ämnet.... :idea:

Mvh Nikki

Egnell
2003-03-13, 21:33
Jo det blev lite offtopic kanske.... :P

Men.. jag tycker redan jag har fått bra svar på min fråga, jag bockar o bugar, tack! Det råder väl inga tvivel om att killen är bra! .. Men om nån har nåt annat att säga så... varsågod